|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
heb gisteren nieuwe winamp gedownload.
alleen probeel is nu, telkens als ik een actie uitvoer (nieuw venster openen, op een link klikken) dan "slaat ie over" het is meer van, als je zo'n oude langspeelpplaat hebt, dat die dan een stukje vooruit schiet, dat gekraak en dat is echt zoooo irritant! weet iemand wat je eraan kan doen? [edit] het is niet constant, maar wel regelmatig en aan mijn geheugen kan niet liggen, want heb alleen maar msn en forum openstan voor de rest (ennog wat dingen maar diehad ik eerst ook open) |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
misschien rebooten? helpt bij mij meestal
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar iedere keer als ie kraakt, dan reageert mijn pc ook niet, dus misschien toch kwestie van geheugen. mar winamp zuigt toch nie zoveel geheugen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
nou ja uit deze beschrijving kan ik alleen opmaken dat het aan vrij veel kan liggen
![]() drivers van geluidskaart, problemen met moederbord drivers, DMA uitstaan bij de harde schijf (betekent veel belasting voor de processor als je wat activiteit verricht op je harde schijf), mogelijkheid van een virusje. ga zo maar door ![]() nou ja bij vol geheugen zal het iig bijna nooit voor komen, rot geheugen sluit ik ook uit, daarvoor heb je geen symptomen die daar op duiden. maargoed, als je weet hoe je dat moet doen: installeer wat drivers opnieuw en test opnieuw. |
![]() |
![]() |
#5 |
veteraan
|
![]()
irq conflict kan ook nog wel goed..
ik heb eigenlijk zelfde probleem op moment... weet niet meer hoe ik er voorheen vanaf was... beetje verrot ![]() notknown geeft hier wel duidelijk antwoord op hierboven ![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
drivers opnieuw dr opgezet.
hij kraakt nu niet meer, alleen "hangt" ie wel af en toe nog. (niet herhalen van stukje muziek, maar maar bijvoorbeeld bij "hello" doet ie "helllllllllllllo" (als dit duidelijk is)) maar hij doet t wel minder dan eerst.. |
![]() |
![]() |
#7 |
**Loves Anouk**
|
![]()
Mischien n patch ervoor?
Dat er een bug in zit of wtf
![]() |
#8 |
www.funing.nl
|
![]()
iereen heeft problemen met die winamp , 3 maten van me hadden t ook , eentje daarvan heeft zelfs z'n boxen teruggebracht naar de winkel omdat ie dacht dat ze waren opgeblazen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
.
|
![]()
misschien ook een mogelijkheid om bij de output plugins te kijken.. als deze op directsound ofzow staat.. ff veranderen naar de WaveOUT plugin
![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Zet gewoon weer de vorige winamp erop, die nieuwe maakt windows sowieso een beetje traag soms (bij mij dan)
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() had ik ookal bedacht maar die kan ik nie vinden ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
.
|
![]()
stom dat ze winamp 2.x niet meer aanbieden @ winamp.com
vroeger viel die te downloaden van classic.winamp.com ik wil wedden dat er nog een heleboel mensen zijn die 2.x toch de prettigste vinden. blij dat ik em gesaved heb op m'n hdd ![]()
![]() |
#14 |
www.funing.nl
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat: