|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
Men moeder haat men vriendin...Ze zit ze constant af te kraken als ze der niet bij is...
Dan kom ik voor haar op, word ik echt supperkwaad, want ik laat dat niet zomaar zeggen over haar. Nu vind men moeder dat ik streken heb, en mocht ik een maand niet weg(huisarrest eindingt deze week) maar ondertussen is er al zoveel gebeurd. Ze denkt dat ik haar negeer, dat ik haar niet wil zien. Ik probeer haar te overtuigen dat het niet zo is,ze geloofd me maar half. Swat, nou hebbe we in de krokusvakantie een zware ruzie gehad,bijgelegd maar... Het heeft zijn sporen nagelaten... ![]() HET probleem is, ze zit bij me op school, erger nog, in men klas! Soms is dat leuk, maar meestal niet... Soms lijkt het echt dat ze geen bal om me geeft in de klas, en ze heeft me zo al een paar keer enorm gekwetst...Ik word daar dan zo kwaad van maar...als ze derna weer lief doet tegen mij, vergeet ik dat gewoon! ![]() ![]() ![]() Kortom: HELP!!!
#2 |
Guest
|
![]()
Hey,
Moelijke situatie... Je moeder moet niks hebben van je vriendin en je vriendin is niet altijd even aardig... Uiteindelijk ben jij degene die beslist. Ik denk dat je je moeder maar even moet negeren, letterlijk! Zij kent je vriendin er niet goed genoeg voor, lijkt me. Als je vriendin steeds onaardig tegen je blijft doen, kan je je het beste afvragen of je echt nog verder wil. Je moet je niet steeds ongelukkig voelen door haar wisselende buien. Als jij degene bent die voor 'jullie' wilt vechten en zij niet, is dat een beetje verkeerd... Het ziet er uit alsof je niet serieus genoeg neemt... Nogmaals: ik ken jullie er niet goed genoeg voor en jij bent uiteindelijk degene die beslist! -xxx- Esmeralda |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Ahh das echt wel een kutsituatie idd..maar denk dr eerst ff aan dat ze je vriendin is en dat je daar in principe alles mee kunt bespreken toch..dus ook dit soort dingen. En bovendien..je hoeft daar niet meteen ruzie over te krijgen, het is toch juist goed als je haar vertelt dat ze je af en toe pijn doet, dan kan ze daar juist een beetje om denken.
1 ding niet doen: depressief worden..denk aan alle leuke dingen die jullie samen hebben gedaan, probeer ondanks je moeder gewoon lekker vaak leuke dingen te doen met zn tweetjes!! !!Praat er met je moeder over!!
#4 |
Guest
|
![]()
ik denk dat je je moeder gewoon moet vertellen dat het jouw vriendinnetje is en dat zij niet met haar heeft. En als jij echt van haar houdt ga je gewoon door en heb je er maling aan. Het is mischien wel handig om tegen je vriendin te zeggen dat je huyisarest hebt
|
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
jij altijd met je moeder.
![]() |
![]() |
#6 |
Nerd
|