|
Battle Forum sla je slag, sla je rijm, voor battelen moet je hier zijn! |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
mycodenameis:edman
|
![]()
GEEN OFFTOPIC POSTS, DIT TOPIC MOET CLEAN BLIJVEN VOOR DE DEELNEMERS!!! Dank u
![]() Het ligt er aan of jij of je tegenstander als eerste begint, maar je mag beginnen wanneer je wilt. Begin deze battle dus zo snel mogelijk!! ![]() De battle gaat door tot vrijdagvond 12 maart 00:00. Verder zijn de regels ietsje veranderd. Je mag zoveel mogelijk posts plaatsen, zodat de battle als het ware kan ontwikkelen. Maar er mogen niet meer dan 4 regels per post zijn. En je moet uiteraard om en om posten ![]() Good Luck!!
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie. Laatst aangepast door Setragasj : 11 March 2004 om 22:19 |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
over een dag of twee is stevie helemaal gestoord/ de worden die ik hier spit of eigenlijk tik/ zijn voor stevie / fok it voor iedereen / veel te sick |
|
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
je hebt mazzel dat ik dit iets te laat las / ik weet zeker dat je anders nu al weg was
het verbaasd me als je dit nog terugleest / jij bent er zometeen helemaal geweest ik mag dan wel niet zo ervaren zijn / maar dit kost mij zeker geen pijn luister je nog wel naar wat ik zeg? / je bent na een paar seconden al helemaal weg
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
jij komt uit Empel dat boerengat / en probeert mij te overtreffen met je woordenschat? terwijl ze jou niet eens kunnen verstaan / maarja ik laat je lekker in de waan jij spit net zo goed als Stevie ziet / en Wonderen creeer je al helemaal niet |
|
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
met je rotterdam, je voelt je heel wat / dan ben je beter af in dit boerengat
probeer me maar niet af te troeven op woonplaats / ik ben er altijd zodat ik die bal terug kaats geloof je trouwens dat je word verstaan daar? / ik wil je niet uit je droom helpen, laat ook maar mensen luisteren toch niet naar wat je zegt / praten is ook niet jou recht ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
skippyballetje.cu2.nl / meen je dat serieus ? / iedereen die daar kijkt moet wel denken : ' wat een kneus' maarja Laetitia Casta is onbereikbaar / dus ik begrijp je wel / misschien speel je zo wat klaar / en anders kan je het op LL.com proberen met Saar ach ik laat je in je eigen wereldje / met moeite dat wel/ maar dan bedenk ik / waarom besteed ik moeite aan dit kereltje ? |
|
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
je hebt net vast je website uit je pro gewist / anders had ik je daar veel te veel mee gedist
was jij niet mr. forum van vorig jaar? / zeker alles zelf gestemd, klaar zoiets zou jij zeker wel doen / je doet alles voor populariteit en een zoen misschien dacht je nog dat die titel verdiend was? / jonge, jij was altijd het lelijkste jongetje van de klas
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik heb geen website nodig voor populariteit / want ik vaag mannetjes als jij uit als regen over stoepkrijt / daarmee verdien ik m'n respect / terwijl jij nu luiers draagt omdat je anders doorlekt ach in ieder geval heb je goed voorbereid / maar toch / hoevaak heb ik je al gedist? / ik ben de tel kwijt maar je gaat nog door / geen probleem / maar kom dalijk niet bij me aan met een mentale schadeclaim |
|
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
quoten doe je dat bij elke post? / je gaat zeker dadelijk zeker naar je mammie die je troost
al mijn posts 2 keer lezen / dan mag jij wel een huilbui vrezen trouwens, 8 regels was wel erg veel / dadelijk grijpt de scheidsrechter je bij je keel want niemand mag jou volgens mij echt / en zeker niet na dit voor jou slechte gevecht
#10 |
Guest
|
![]()
jonge ik kan nog veel meer over je lullen/ maar ik krijg niet genoeg ruimte om te vullen
stop maar met al je flauwekul / je zet jezelf al genoeg voor lul |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
als er hier iemand zichzelf voor lul zet ben jij het wel
ik zal me rustig houden anders spring ik uit me vel 4 regels om jou te kleineren is niet genoeg maar we hebben nog genoeg dagen voor de boeg
#12 |
Guest
|
![]()
je denkt mijn woorden herhalen geeft je fame / maar ik prik er makkelijk doorheen
waarom zeg je niet gewoon: ' wat je zegt ben je zelf' / basisschool niveau / en geef jezelf meteen een pen en papier cadeau |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
herhalen? 1 woord uit jou zin heb ik herhaald misschien
of jij deze battle wint? dat moet ik nog zien want jou zinloze, nutteloze en langdradige praatjes vullen echt op deze manier echt never-nooit gaatjes
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
anders doe je het in je broek en dat is zonde / maar daar had je de oplossing geloof ik al voor gevonden |
|
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
met vullen bedoel ik dus ook minstens voor de helft vol
en niet voor 10%, zoals bij jou, lol ![]() uiteindelijk bijt je ook hier straks in het stof en ik krijg na deze battle niets dan lof
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
die 10% gaat niet over hoe goed je spit /dit is de hoeveelheid stront die in je hersenen zit en ja dat loopt bij jou aardig op / maar maakt niet uit / nu valt er wat te lachen in hiphop |
|
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
dan steekt die 10% nog schril af bij jou
maar ja, napraten is wat ik niet meer doen zou uitlachen ja dat doe je graag maar als je naar jou kijkt blijkt dat nogal vaag..
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
inhoudsloos is ongewenst / probeer sinterklaasrijmpjes / wordt je misschien nog eens bekend |
|
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
probeer je trouwens met je avatar aandacht te trekken?
een foto van jezelf als avatar is wel het ultieme zelfbevlekken want in real life kom je vast en zeker aandacht te kort ik hoop dat je nou niet meer over de inhoud van mijn posts mort?
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar ik steek het niet onder stoelen of banken / was ik zoals jij / zou ik in een hoekje zitten janken |
|
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
dat iedereen mijn kop op internet ziet is niet noodzakelijk
en nee, die van jou is ook niet echt vermakelijk in real life heb ik genoeg mensen die tegen mijn kop aan willen kijken ik heb internet niet nodig behalve om mensen af te zeiken
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
denk je echt dat je nog kan winnen / je mist volgens mij een gen / om iets goeds mee te verzinnen Laatst aangepast door infamous : 12 March 2004 om 16:27 |
|
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
een gen missen is altijd nog beter dan een chromosoom teveel
en dat is bij jou het geval merk ik aan de rijmpjes uit jou keel dat virus op de computer is toch onschadelijk te maken maar de virussen in jou lichaam zijn er alleen om jou te kraken
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
blijf nou maar op je boerderij / en maak daar alle koeien lekker blij |
|
![]() |
#25 |
Lid
|
![]()
ik heb het syndroom van down in mijn regels niet genoemd
dus je geeft toe dat je tot de jostiband bent gedoemd? cliniclowns is wat jij nodig hebben gaat als je in het ziekenhuis met een psychiater praat
#26 |
Guest
|
![]()
ga ik naar het ziekenhuis ? / kan je meteen mee
want na deze battle / lig je op de ITC ik hoop dat de dokters nog wat voor je kunnen betekenen / maar ik denk dat de politie met krijt op de stoep zal moeten gaan tekenen |
![]() |
#27 |
Lid
|
![]()
jij bent degene voor wie ze alvast een grafsteen kunnen bestellen
je hebt nu nog tijd om je testament op te stellen want ik maak je kapot en dat weet je maar al te goed ook al geef je jezelf nu wel erg veel valse moed
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
een testament heb ik voorlopig nog niet nodig / dat is net zoiets als jou gehele bestaan: overbodig je kwekt nog meer dan donald duck / en net als bij de strip / ga ik elke keer weer stuk je werkt op m'n lachspieren / dat je het nog probeert / met de moeite die jij doet om iets te verzinnen / krijg je zelfs Jehova's getuigen bekeerd waarom verspil je je tijd aan deze shit / mijn rijms blijven bij je plakken als prit / terwijl jij met je rijmwoordenboekje achter je computer zit |
|
![]() |
#29 |
Nerd
|
![]()
lees de beginpost
![]() |
![]() |