|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik ben eens een beetje gaan oefenen, nu drie keer.
De eerste keer deed ik het zonder mijn voorhuid naar achter te trekken, en da was dus niet zo'n groot succes omdat ie er afschoof als ik mn pik in 'beweging' bracht ![]() De laatste keren heb ik mn voorhuid wel naar achteren geschoven tot zover dat kan (tot net achter de eikelrand), het condoom erop gezet, en een poging gedaan om hem naar beneden te rollen. Dit gaat zo moeizaam en ik kom niet verder dan die rand, ik heb m op een gegeven moment met 2 handen een beetje aan de binnenkant beetgepakt en verder getrokken, maar toen scheurde die. Dat rollen gaat echt voor geen meter, moet ik m bij die rand beetpakken en verder trekken, of toch proberen via de rand naar beneden te rollen? Ik heb ook steeds het idee dat ie gaat scheurren (wat ook gebeurde) Je moet m toch niet eerst uitrekken ofzo?? Ze waren van Durex, XL geloof ik, dus niet te klein voor 17 CM. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
lengte maakt toch niet uit? misschien omdat hij eraf schuift is je condoom wel te groot? en je moet wel zorgen dat het randje aan de goeie kant zit want anders wil je m binnenstebuiten afrollen en dat kan niet. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
.
|
![]() ![]() ![]() ik was de eerste keer dat ik dat dee super dronken en het lukte me nog ![]() of is je penis zo dik dat het niet past? ![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Net wat der al gezegd wordt
![]() Maar als het echt niet lukt kan je het toch ook aan dat meisje vragen...? |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik denk dat die xl een beetje aan de grote kant zijn voor 17 cm, daar zijn gewone groot genoeg van, dat zou ook verklaren waarom die er dus afschoof
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
om de dikte ookal was ie een meter lang.. hij gaat er toch nie verder in ![]() dus als je de dikte eens noemt? dan kan je op durex.nl ook even kijken |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
veteraan
|
![]()
dan blijft die ring van dat condoom dus net achter je eikelrand en je voorhuid hangen... irritant.. ook wel last van
in dit geval heb je gewoon 3 handen nodig bij het om doen van het condoom..dus kun je het beste het vrouwtje even vragen om hulp ![]() eentje om tuutje dicht te knijpen en de andere twee handen om het condoom en ruim te houden terwijl je hem dus over je voorhuid heen doet..en dan pas rol je hem af... gewoon dat condoom aan het openingsdeelte dus ff wat oprekken door met 2 handen om te doen ofzo..dan gaat wel goed.. en als ie scheurt.... dan heb je volgens mij je nagels erin gezet ofzo ![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
even een reply die maybe niet zoveel er mee te maken heeft ,,, maar ik zit nou al een tijd met de vraag wat te doen met een condoom waneer je em ff lekker vol heb gespoten... zodra je klaar ben gekomen, knoop er om op t nachtkasje leggen en nog even lekker met elkaar aankloten?
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
als je dit serieus bedoeld:
uuh ja, wat anders, m uitwassen? is altijd wel leuk naspel als je diut niet serieus bedoeld: uuh ja, wat anders, m uitwassen? |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
dat jij nou zo ontzettend cool ben en allles weet
![]() ja dit is dus serieus :S |
![]() |
![]() |
#12 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
probeer het eerst op een bezemsteel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
zorg dat je er een plekje voor hebt
![]() ![]() en voor de topicstarter, en voor dex: ik begrijp echt niet waarom je drie handen nodig zou hebben ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
dankjou wel!
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
veteraan
|
![]()
@vera, tsja misschien heb ik wel een dikke lul?
![]() ![]() maarja, zo'n probleem is het niet.. ik heb ze namelijk maar sporadisch nodig ![]()
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Ben laatst in een condomerie geweest (ja liet een vriendin de wallen ff zien ![]() ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |