|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik moet dit echt ff kwijt.....
ik kom vanmorgen op school, krijg ik van een klasgenoot te horen dat een andere klasgenoot uit frustratie dat hij geen kaarten kon krijgen voor de voetbal op straat een otto omschopt en boos doorloopt. een oud vrouwtje plusminus 60-65 zegt er wat van en krijgt van de jongen te horen dat ze dr bek moet houden, er staan op dat moment nog 4 klasgenoten omheen die er dan zelfs nix van zeggen. WAAR GAAT DAT OVER? ben je dan nogwel helemaal goed wijs, ik moet zeggen dat ik het bijzonder jammer vind dat ik er neit bijgeweest ben watn ik had hem zn excuses laten aanbieden, goedschiks of kwaadschiks maar sorry had die gezegt dat is een ding wat vaststaat, ik heb hem er later ook nog over aangesproken of die wel helemaal lekker was, en waar die zn verstand had zitten. de idioot. maar ik ben ook pisssed op de andere jongens die erbij stonden. want die hadden er op zn minst wat van kunnen zeggen. maar dit gebeurt ook niet. ze zeggen dat dit soort gedrag typerend is voor buitenlanders want die worden er vaak mee geassocieerd, weer een scheef vooroordeel. maar voor alle duidelijkheid, het was gewoon een nederlander. een ding is zeker. hij komt er bij mij niet meer in. de mogool |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
wat is een otto?
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Wat is een kliko?
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
jocking
|
![]()
wat is een olifa... lamaar...
beetje trieste actie inderdaad. Die lui moeten volgens mij eens stevig bewerkt worden door oma's stok ![]()
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|