|
Battle Forum sla je slag, sla je rijm, voor battelen moet je hier zijn! |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
mycodenameis:edman
|
![]()
Ok de twee ronde ging wel flex al zeg ik het zelf.
Het enige wat een beetje fout is gegaan is de sluiting van de battle. Maar gelukkig heeft iedereen niet meer na woensdagavond gepost, behalve Lieve Colafles die stiekem vanochtend om 7:44 tóch nog even wat moest plaatsen ![]() Maar goed, daar doen we niet moeilijk over. We hebben vier winnaars. Die gaan de zogenaamde Kwart Finales spelen. De twee verliezers spelen de zogenaamde Halve Finale en de twee winnaars de zogenaamde Finale. Dit is niet de echte manier, want dan heb je een 'Kleine Finale' enzo, maar ik vond deze manier wel leuk. ![]() Geen op of aanmerken over mijn manier van werken graag ![]() Nu kunnen we dus een top-4 maken. Een top van alle deelnemeres zal niet zo goed lukken aangezien we anders nog een hoop battles voor de boeg hebben. De Regels: - De eerste poster begint met de battle. - Wacht met de volgende post voordat je tegenstander heeft gepost. - Maximaal 8 regels per post. - Er is geen limiet aan het aantal posts. - Zodra een deelnemer niet (meer) actief is laat het mij dan weten. Ik onderneem dan maatregelen. - Als de tweede ronde tot zijn einde is gekomen zullen de battles worden gesloten door AmbyPur of een beheerder met een slotje. Tot die tijd kun je gewoon lekker door battelen. De kwart finale stopt MAANDAGAVOND!! 2-D hebben heel lang zitten nadenken over de winnaars van de tweede ronde, maar we zijn op de volgende vier deelnemers uitgekomen. De volgende battles voor de Kwart Finale: PFP - Jochemmm AmbyPur - Lieve Colafles De deelnemers hebben een pm gekregen van mij waarin staat dat het startschot is gegeven. IN DIT TOPIC (klik!) kun je reacties geven op de contest, maar niet op de reglementen van de contest!! Heb je vragen over de contest, post die dan hier. Maar nogmaals, ga hier niet offtopic zitten lullen!! Veel succes allemaal!
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie. Laatst aangepast door Setragasj : 19 March 2004 om 12:52 |
![]() |