|
Battle Forum sla je slag, sla je rijm, voor battelen moet je hier zijn! |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
mycodenameis:edman
|
![]()
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie. Laatst aangepast door Setragasj : 19 March 2004 om 12:13 |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Dus tegen jou moet ik het opnemen fucking bitch!/ die lines die ik van jou heb gelezen dat is niet kunst maar dat is kitsch
Een eindeloze schakeling aan loze opmerkingen en prullen/ dat is de manier waarmee jij je posts probeert de vullen/ maar het kan je lelijke smoel echt niet verhullen Ga er maar eens lekker voor zitten knul/ want al die ware shit die ik op je ga spitten, maakt van jou een grote sul/ maar dat ben je al gewend je staat immers fulltime voor lul Het is jammer dat je mij nu in de halve finale tegen mij af moet leggen/ Ik heb je uitgeschakeld voordat je:”wheelp mamma!!!” kan zeggen |
![]() |
#3 |
jocking
|
![]()
dus, jij bent de volgende loser van wie ik moet winnen? / mooi, laat ik dan maar een keer beginnen
Je zit wel weer loos over mijn posts te blaten / maar voorlopig heb jij al een keer de battle moeten verlaten ach krijg de tering / nog zo'n mislukkeling / weet je nog waar het mis ging? / toen je je label "hopeloos" ontving? Dit keer zal je de waarheid niet meer kunnen bedriegen / je zal er nu definities uitvliegen! veel deert het niet / misschien dat je het zelf wel ziet / maar heel ll.com mag je toch al niet uitgekotst door iedereen / en daar zit je dan, moederziel alleen ”wheelp mamma!!!” hier, je bent al te laat / dus je weet als je door gaat / je staat toch in mum van tijd op straat.
#4 |
Guest
|
![]()
Whaha check dit nou, je praat al helemaal gaar/ zo te zien ben ik nu bijna met je klaar
Mijn woorden komen aan als stenen zo hard en koud/ en iemand met jouw levensstijl die noemt mij fout? Mijn inspiratie tot dissen van jou is eindeloos/ dus ga er nog maar eens goed voor zitten want het duurt nog een hele poos Ik troef je af op inhoud en tijd/ geef het nu toch gewoon op meid! Wat jij uitkraamt is slechts dom gerel / komt zeker door wat er op je hoofd zit dat lelijke gezwel Mijn woorden komen echt aan als klappen/ ik hoop niet dat het je gezwel doet knappen/ want anders wil ik op je verzoek best wel langzamer rappen |
![]() |
#5 |
jocking
|
![]()
Jouw rap NOG langzamer laten gaan? / ik ben bang dat ll.com zo lang niet zal bestaan.
Maarja, wat wil je met woorden "zo zwaar als steen" / ik zie ze van ver al komen en loop er zo om heen Mijn woorden daarentegen, snel en vlijmscherp / een stukje kunst waarmee ik je omver werp En dat lelijke gezwel lieve PFP / dat zijn hersenen, daar denkt een normaal mens mee. Probeer je met dat lege gat in je kop soms sympathie te tonen met je grote idool? / want je niveau is nog lager dan op de kleuterschool / nog lager dan de grootste strontmongool. Oke, zulke mensen zijn er nou eenmaal / maar gadverdamme, jij bent echt een compleet ander verhaal Ik hoor al sirenes, daar ga je straks weer, terug naar je gesticht / naar je isolatiecel, waar niemand zal luisteren naar je smeekdicht.
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
een normaal mens denkt echt niet met z'n tumor/ damn wat heb jij voor een ziek soort humor? Ik hoop nu niet dat je van m n volgende lines gaat huilen/ want je krijgt nu wat psychologische builen ik heb gehoord dat toen je moeder 9 maanden zwanger van je was, je vader haar nog dieper neukte/ tot hij met zijn smegma eikel jouw in je babyface beukte Je bent toen door je fucking vader in je mond geboord/ dat heeft je mongolische kop goed verstoord Maar je weet wat ze zeggen: na regen komt zonneschijn/ ook al verrekt je hele kop van de pijn |
|
![]() |
#7 |
jocking
|
![]()
Volgens moeten je ouders je het nog een en ander uitleggen / over de bloemetjes en bijtjes om het zo maar te zeggen.
Niet dat het voor jou enig nut heeft / maar anders sta je weer zo voor lul als je op iemand afgeeft. Maar ik heb geen stervelijke ouders, ik ben een goden kind / de armageddon is vergeleken bij mij nog goed gezind Mijn missie hier op aarde / is echter voor iedereen van waarde De aarde van jou verlossen is mijn reden van bestaan / je te vernederen, af te slachten en in stukjes mee te nemen naar de hel wel teverstaan. Daar zal Lucifer walgen van zijn eigen mislukte creatie / en bij het verbranden van jou ziel maakt hij een einde aan de situatie Dus bij deze trap ik je de battle uit, regelrecht naar de hel / en laat er 1 troost zijn, je dood zal gruwelijk en pijnlijk zijn, maar snel