|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Speelt iemand dit nog weleens eigelijk?
Ik zat laatst mijn game collectie door te kijken, kwam ik hem opeens tegen en gelijk installeren ![]() Op het moment zit ik met 7 dudes rond te lopen, 3 melee, 2 archers, 1 nature magician en een combat magician. Mega own party ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
ik heb er vaak genoeg van gehoord maar nooit iets van gezien of gespeeld. maakt t gebruik van een 3d engine?
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Ja, dat gebruikt het. Tevens zitten er geen laadtijden in DS (Dungeon Siege), wegens een speciale techniek om tijdens het spelen zelf de map te unloaden en loaden. Dat alles zonder fps drop
![]() Even een paar screens. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En even voor de duidelijkheid. Dit spel is dus al een jaar of 1-2 uit. Deel 2 komt over enkele maanden uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
is dus niet echt een spel van een grote developer moet zeggen dat het er wel leuk uit ziet, maar niet zo leuk dat ik het zou gaan kopen |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Mja, dr staat dus zoiets als "chris taylor", gas powered games, en microsoft. Geen idee wat wat is want het is vroeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nerd
|
![]()
t lijkt wel veel weg te hebben van NWN
![]() ![]()
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ik heb em hier ook liggen, wel leuk voor 2 dagen, ik miste de afwisseling. steeds hetzelfde alleen dan met andere monsters.
wat ik ook een groot minpunt vind is dat je snel het overzicht kwijt bent doordat er zoveel op het scherm gebeurd, item manegment is niet geweldig.... pluspunt, vlotte actie en simpele besturing. ik geef het spel een 7 (op de schaal van 10) |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Dat vind ik echt prachtig, dan zet je je swordsmen vooraan, en je archers en magicians achteraan. Echt pure klasse ![]() |
|
![]() |
![]() |