|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
eye! Ik ben al 5 maanden verliefd op een jongen (ik ben een meisje) en ik heb het hem al vaak gezegd en hij zegt altijd nee enz... maar nu de laatste tijd staat hij altijd bij mij en praat keiveel met mij enz... en als ik niet bij hem sta kijkt hij altijd naar mij...
![]() Wat denken jullie hierover? |
![]() |
![]() |
#2 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
Hou je maar kalm...
wat je beschrijft wil niet zo veel zeggen hoor, en als je te hard van stapel loopt ga je je nog gekwetst voelen... ![]()
![]() |
#3 |
-
|
![]()
Nee, daarom is hij helemaal niet verliefd op je.
Het kan goed zijn dat hij je gewoon heel erg aardig vind, en dat ie het leuk vind om met jou te praten ![]() Als je het hem al heel erg vaak gevraagd hebt, maakt het deze keer eigelijk ook niet meer uit lijkt me. Als je écht zeker wil zijn kan je nog steeds vragen of ie misschien van gedacht veranderd is? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
neem nu tussen mij en saartje, dat is nu eens ware liefde
![]() eh schatteke ![]() om te zwanze eh ![]() ontopic:vraag het hem gewoon, je staat toch op die leeftijd dat je het gewoon vraagt i.p.v. dat je het merkt ![]()
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
omdat hij weet dat jij stapel op hem bent gaat hij juust met je praten en met je spelen(kijken enzo) over ene week of wat dan gaat hij aan je kont zitten enzo. en dan krijg je meer hoop en dan laat hij je kei maar dan ook echt kei hard vallen. ik wil dit niet zeggen om ju pijn te doen ofzo maar pas gewoon op. want jongens kunnen heel hard zijn. suc6 der mee |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
BeHeerser
|
![]()
Hoeft niet. Hij kan ook nee zeggen omdat hij niet durft of om stoer te doen. Zijn er zat van die dat doen hoor...
Enfin, ik kan je geen raad geven omdat ik de situatie niet ken. Dus de manier waarop hij bij je staat e.d. Iig, succes ermee! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Niet te vlug reageren, wil niets zegn hoor, kan natuurlijk waar zijn, maar als hij jou eerst afgewezen heeft...
kuzjezzz |
![]() |
![]() |
#9 |
architect of life
|
![]()
Meisje, je bent 14! De eerste de beste jongen die eens naar je kijkt is absóluut niet de ware, geloof me.
Je zal nog vaak gekwetst worden door jongens... Moest ik jou zijn, zou ik hem gewoon even negeren, weinig aandacht schenken en afwachten of hij toch niet meer wilt. 't Is maar een ideetje ...