|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb net gekeken naar de klachten van SOA's. HEt enige wat ik misschein ooit een keer heb opgelopen kan chlamidia zijn. Of je dit hebt kan onderzocht wordne via je urine. Kun je ook gewoon naar de huisarts gaan met urine en danvragen of hij dat wil testen op chlamidia.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Jah dat kan gewoon.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
okay tnx ga ik morgen ff langs
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
lekker voor je....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
dat moet je gelijk laten testen, sowieso niet slim om te wachten. misschien heeft je vriend het dan van jou overgenomen, nou, fraaie zaak dan
![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() Zo'n dingen zijn wel serieus hé. Je kan het doorgeven aan anderen, die het dan weer doorgeven aan anderen. 1. Als je het toch maar doet met mensen waarvan jij blijkbaar niet zeker weet of ze "clean" zijn of niet, doe het dan tenminste veilig. 2. Al is je vriendje "clean" en loop jij misschien toevallig op een héél andere manier een SOA op, of bijv. één of andere onschuldige schimmelinfectie, neem dan tenminste wél de verantwoordelijkheid om zelf naar je huisarts te stappen en er medicatie tegen te gaan vragen. Zo bezorg je andere mensen een boel minder last ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
De stap te zetten naar een huisarts of iets dergelijks emt zo'n probleem kan nogal groot zijn, zeker als je nog minderjarig bent. En ja ze kan het doorgeven, maar mensen wat is er gebeurd met safe seks? Wees dan ook verstandig en praat er in ieder geval eerst over voordat je het met elkaar doet, misschien klink ik bot maar als mensen zonder enige ervaring met elkaar het bed in duiken zonder condooms vind ik het alleen maar goed voor ze als ze een geslachtsziekte oplopen, misschien leren ze daar eens van. (Het had ook aids kunnen zijn, denk toch na) en dat je op een lange termijn geen condooms meer gebruikt prima, maar niet zonder eerst deze dingen van elkaar te weten. Overigens er bestaat een routinetest waarbij je ieder half jaar jezelf kunt laten onderzoeken op een beetje bloed en urine, zonder dat het echt genant word. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
moet je luisteren ik ben niet diegene die zegt dat ze chlamidia heeft... zij wil neuken maar ziet niet wat het ook voor anderen betekend als zij een ziekte heeft .... minderjarig onvolwassen neukgedrag dus... en die jongen had ook uit moeten kijken ja niet zo slim maar er zijn twee mensen en zij wist het :@ |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
Ik snap nog altijd niet waar virginia mee bezig is...
eerst zo ongerust over dat ze nat was, en hoe ze moet zeggen dat ze gevingerd wil worden, en nu is ze al volop bezig over zon dingen
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
ik heb nog helemaal geen sex gehad met mijn vriendje heb het in een vorige relatie, na eerst een paar maanden het condoom te hebben gebruikt, pas zonder condoom gedaan. Hij zei dat hij het nog nooit zonder had gedaan. Maar in andere dingen blijkt die ex gelogen te hebben dus het kan zijn dat hij daarover gelogen had. Ik wil me daarom voor mijn nieuwe vriend laten testen. Ik heb voor de rest geen klachten enzo en dat had mijn ex ook niet en bij chlamidia merk je het meestal niet en bij de rest van de SOA's merk je het of zelf of aan de jongen. Ik ga heus neit mijn nieuwe vriend in gevaar brengen ofzo hoor. Als ik straks met hem naar bed ga eerst gewoon nog met condoom. Pas als ik zeker weet dat ik niks heb dan pas zonder condoom. Mijn nieuwe vriend heeft zich al laten testen en hij had niks.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
ik snap dat niet he... meisje hoe oud ben je 15 of 16 ofzo.. en je hebt het al over testen hier testen daar. ik ben zowat 22 en denk er niet eens over na dat ik me hoef te testen....
Niet dat ik geen vriendinnen heb hoor maar als je een beetje verantwoordelijk gedrag vertoont hoef je je niet te testen |
![]() |