|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
Bekijk resultaten enquête: wie heeft gelijk | |||
ik en me vriend |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 58,33% |
zij |
2 | 8,33% |
bijde |
5 | 20,83% |
of niemand |
3 | 12,50% |
Stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
met ene vriendin
die ging over dat ik gek was dat ik het zonder condoom doe met me vriend en wil depil gebruek. ik vind me zelf niet gek omdat ik EN hij het lekkerde rvinden zonder. en ja oke het is minder vijlig alleen de pil maar toch. zij was heilig over tuigt dat ik en me vriend niet goed bij ons hoefden zijn. en heel veel risico lopen. hij was toen we het deden nog maagd en ik had het daarvoor altijd vijlig gedaan. dus ik vind ons niet raar of gek. en zij wel. wie heeft er gelijk en was die disciusie wel nodig geweest van een half uur. dus wie heeft erg gelijk. ik vind zelf bijde maar zij vind dat zij gelijk heeft. |
![]() |
![]() |
#2 |
Amsterdam Original
|
![]()
ik ben de domste persoon van dit forum en nog haal ik de fouten uit je post
![]() en ik snap de hele discussie niet.
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
nou dan is dat jou mening dat je de discusie niet snapt |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
In feitte hebben jullie allebei gelijk en het is niet zo dat zei gelijk heeft, alla, het is veiliger met, uiteraard, maar daar gaat het niet om. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
maak je niet druk kindje.
we kunnen altijd nog aborteren. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Whooohooo
|
![]()
Ik ben het met jou en je vriend eens.
Mijn vriend en ik doen het ook zonder condoom (met pil) Ik was maagd voor hem en hij had het altijd veilig gedaan. Eigenlijk zou degene die het al gedaan had zich moeten laten testen, maarja ik had gewoon zoveel vertrouwen in mijn vriend, maarja als je helemaal volgens het boekje wil zijn, dan moet jij je laten testen.
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
leer nederlands? want als dit dislectie is dan weet ik het ook niet meer hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en hier een functioneel ik-zeik-lekker-de-persoon-met-dislectie-af meneer? ken die persoon niks aan doen.. sjonge.. ![]() je moet doen wat je zelf vind, ik vind dat je vriendin niet iets te maken heeft met jou sex leven.. of ze moet er bij betrokken zijn. natuurlijk is de pil en condoom altijd veiliger dan aleen de pil. maar die keus is aan jezelf.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
--> Seksualiteit
|
![]() |
![]() |
#11 |
° Blub °
|
![]()
Het hangt er ook van af hoe lang jullie al iets hebben vind ik..
maar vind je niet gek als je enkel maar de pil gebruikt ![]() heb vroeger altijd gezegd dat ik én de pil én condoom wou/ging gebruiken.. uiteindelijk nog nooit beide tesamen gebruikt. ik en m'n vriend hadden er voor allebei nog maar met één iemand anders het gedaan.. Vriend was erachter nog geopereerd en dus getest en ik altijd met condoom gedaan.. dus leek wel veilig om enkel maar pil te gebruiken en zoveel gemakkelijker ![]()
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
och, het is altijd veiliger om condoom+pil te doen, maar enkel pil is niet dermate onveilig dat het niet kan ofzo..
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
veteraan
|
![]()
ik zou het oplopen van een ernstige niet geneebare SOA ernstiger vinden dan zwanger raken...,
maarja, als je zeker weet dat jij en je vriend veilig zijn zou ik het onzin vinden om condoom te gebruiken. de pil daarentegen zou ik niet mee stoppen, dit is dan je bescherming tegen zwangerschap.
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
én dames en heren; als hij (?) zegt dat hij dislectisch is, ga dan niet zeggen dat dat niet zo is en val hem er niet op aan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
-
|
![]()
Ik vind jullie allemaal wel een punt hebben.
1. Combinatie van pil met condoom is veiliger tegen zwangerschappen en SOA's. 2. Najaa, als je beiden getest zijn op SOA's, en uiteraard beiden negatief, kan het ook geen kwaad lijkt me. Raad je dan wel aan je pil niet te vergeten in te nemen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
met pil en condoom is veiliger dan een van de twee afzonderlijk, maar als je je pil goed slikt en je weet dat je geen soa hebt (en als je et altijd met condoom hebt gedaan is dat nog geen garantie dat je niks hebt!!) zie ik geen probleem.
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Ik en mijn vriend hebben elkaar ontmaagd
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Mkay...ik vrij ook zonder condoom met mijn vriend...eerst met gedaan maar nadat we beidden wisten dat we geen geslachtsziekten of dergelijke hadden doen we het dus zonder. en ik ben al 6 jaar aan de pil nu, ben 5 jaar seksueel actief en nooit zwanger geworden. De pil is niet helemaal veilig maar wel voor zo'n 99% en daar kun je dus gewoon op vertrouwen, comdoom of niet.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
ik zeg niet dat alle jongens dat zeggen, maar laten we even eerlijk wezen......jongens zeggen wel meer.....
dommerdedomdomdom ![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ik bedacht me laatst dat mijn vriend een aantal keer onveilig met zn ex had gevreeen en hij daar nooit voor getest was ![]() ![]() voordeel is wel dat ik bloeddonor ben en alles (maar dan ook echt alles) wordt gecontroleerd in mn bloed. Dus als ik iets zou hebben weet ik et direct. Maar een erg fijne wetenschap is et ook niet ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Über Mensch
|
![]()
ik zou zeggen laat je van tevoren testen, duurt 2 weken en dan heb je het resultaat binnen. 2 weken met condoom kan toch wel, en dan weet je 99.9% zeker dat het zonder kan, tenzij de andere liegt natuurlijk ofzo of tussen door met een andere onveilig sex heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |