|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik zag m. met het uitgaan, en nog diezelfde avond hebben we gezoend.... Maar om de een of anderer rare reden (die ik nu nog niet echt weet) is het uitgegaan.........
maar na 2 dagen sprakenw e al weer iets af om nog te gaan doen... en ut werd weer intiem..... Maar ook dat ging niet echt..... om de een of andere reden (want we kende mekaar noawelijks).... Maar we zijn nu een half jaar verder.... en we izijn in die tussentijd gewoon vrienden gebleven... maar toch was er altijd van die spanning tussen ons (dat we elkaar wilde).... Nu afgelopen zaterdag zijn we bijna de hele avond met elkaar opgetrokken, en het voelde heeel fijn en vertrouwd aan..... en ben bang dat ik nu ECHT verliefd ben op hem..... Vandaag stuurde hij me een sms of ik naar zijn verjaardag wilde komen (en dat terwijl er alleen heeel erg goede vrienden mogen komen) ...... Uhm Damn, ik vind um echt leuk, dadelijk weet ik niet eens hoe ik me moet gedragen ![]() KAN DAT DAT JE NOG HEEEEEEL ERG GEK KUNT ZIJN OP JE EX? |
![]() |
#2 |
Bianca
|
![]()
Jullie hebben dus eigenlijk amper een relatie gehad? Of begrijp ik je verkeerd?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
is et ooit echt aan geweest tussen jullie?? want ik lees eigenlijk alleen maar 'weekverkering' hier in...
en om je vraag te beantwoorden: natuurlijk kun je op je ex (nog) heel erg gek bent. Waarom verbaast je dat uberhaupt?? Je vond em toen leuk, tis nooit om een goeie reden uitgegaan, en er was nooit iets vervelends aan de hand, dus ja natuurlijk vind je em nog leuk. Er is namelijk niets dat afbreuk doet aan het beeld wat je van hem hebt (goed dus). vindt hij jou ook nog leuk? dat is belangrijker. Vraag em dat gewoon eens op de man af ofzo, zeg dat je niet begrijpt waarom et uit ging. T lijkt me wel dat hij daar een verklaring voor moet hebben, als jij het niet weet. En hoe je moet doen op die verjaardag, gewoon zoals gewoonlijk.
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
#4 |
veteraan
|
![]()
is iedereen waarmee je gezoend heb dan een ex ofzo?
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() " Dan heb ik al veeeeel ex-en zeg ![]() ![]() Maar leuk dat je dan zo'n spanning voelt, dat is altijd meer dan gewoon vrienden zijn vind ik ![]() |
|
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
KAN DAT DAT JE NOG HEEEEEEL ERG GEK KUNT ZIJN OP JE EX? [/b][/QUOTE]
En of dat kan, is niks raars aan! |
![]() |
#7 | ||
Banned
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Tja, stel dat je al langere tijd iets met elkaar gehad hebt, dan voelt het vertrouwd als je bepaalde " gevoelens en behoeftes " hebt.
Of het goed is kun je alleen voor jezelf bepalen... ligt er misschien ook aan hoe lang die relatie geduurd heeft en op welke manier het uit is gegaan.... Waar je jezelf het meest prettig bij voelt..... |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
En idd Dextor,
Als het alleen maar zoenen is geweest, dan kun je het amper je ex noemen denk ik. |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
mm.. ik heb ook wel nog een beetje het gevoel dat ik nog wat voel voor mijn ex, maar het verschil tussen jou en mij is dat jou 'ex' eigelijk (volgens je uitleg toch) niet echt je vriendje is geweest, maar gewoon iemand waar je toen ook al verliefd op was... ik ben met mijn ex 13maanden samen geweest.
Dan heb je (zoals hier al ergens gezegt) herinneringen, geweldige ervaringen waar je op kan terugdenken, dan ken je die persoon door en door,... Denk dat het bij jou gewoon de oude 'kalverliefde" is die terug ofgeflakkerd is ofzo! x. |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
ghe dat jij dat een ex noemt joh
#12 |
Guest
|
![]()
woow
weetje ik ben ook een tijdje geleden op me ex weer verliefd geworden..!! DUS ja het kan..!! maar ik weet alleen niet of ie op mij is..!! Maar dat ga ik dus ff uitzoeken ![]() xxx anna ![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
ik ben ook weer op me ex maar durf er egt niet voor uit te komen.. k ben bang dat onze vriendschap naar de knoppe gaat, is dit een logische ged88?
|
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
A.J.B. geen topics uppen
|