|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Owkee, daar vertrek ik dan, vol goede moed en redelijk lekker weer. Het gaat echt super snel en binnen no time was ik in Flevoland... Woei! Gaat lekker.... dacht ik...
Oeps, lekke band. Gelukkig was het net bij een eethuisje, dus ik kon hem lekker plakken en hun pomp gebruiken. Ik schrok me rot! Ik draaide mijn fiets om, en die band zag er niet uit. En de binnenband was net zo'n ramp. Het is echt een wonder dat we van Amsterdam naar Hengelo hebben kunnen fietsen met dit ding. Maar goed, band geplakt en het ging weer lekker. Windkracht 4 in de rug (dat wist ik al voordat ik weg ging), nog 10 KM naar Lelystad YES! Pfffffffffffffffff.... band weer leeg, alleen dit keer echt goed goed leeg. Ding was helemaal kapot. Vol goede moed opzoek naar iets of iemand om een fietspomp te lenen. HELEMAAL niks en niemand in de buurt! Ik kon ook niet bellen, want voor 1 keer had ik eens geen bereik... natuurlijk net dan. Ik helemaal pissig begin ik terug te lopen. Wat een pokkeneind. 5 KM van Muidenberg kreeg ik een lift van een meisje met een jeep. Fiets mooi achterin. (leuk meisje trouwens ![]() Even later was ik 1 minuut lopen van waar ik daarvoor vertrokken was. Nynke's huis. Ik had het echt helemaal gehad, ben op de trein gesprongen in de hoop dat ik niet gecontroleerd werd, en dat is gelukt. Eindelijk weer in Hengelo, lekker biertje drinken, en flink lachen, want ik was echt zwaaaaaaaaaaaaar hyperactief. Lekker gedanst en gesprongen Woei. Het was dus nog niet eens zo slecht, maar de volgende keer als ik ga fietsen zorg ik eerst dat ik een top fiets heb. Pfff... Ramp Ramp... Maar het was wel leuk. Ik denk dat het in totaal erger was om 10 dagen met Lieve Colafles opgescheept te zitten ![]() nee, het was heeeeel erg gezellig hoor... |
![]() |