|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
gister had ik ook een k*t discussie met een moslim (turk) die vond dat hitler z'n werk maar half gedaan had, hij vond dat alle joden dood moesten
![]() ![]() maar dat was nie de eerste discussie, deze week vond iemand anders dat alle buitenlanders weg moeste, omdat zij ons belastinggeld gebruiken, maar de meeste buitenlanders die ik ken die werken hard, en 1 iemand word terug gestuuurd naar zijn eigen land maar hij is slim, leert goed, en daar zou nederland economisch toch van profiteren ![]() eergister fietste ik met kameraad en kwam er een ambulance langs, en hij zei voor de grap, ' alweer een turk minder' ik zei ik hoop het nie, na veel geblaat zij hij dat de meeste criminelen toch turks waren omdat dat altijd op het nieuws is, maar gelukkig heb ik hem kunnen overtuigen dat je het van 1 kant hoort, wantn hier heb je genoeg asosciale mensen (nderlands) die ook mensen in elkaar slaan en dat zoiets niet op het nieuws komt ![]() maar ik word echt strontziek van al die vooroordelen en dat gedisrimineer ![]()
![]() |
#2 |
Whooohooo
|
![]()
ja ik kan er ook slecht tegen en vaak zijn het nog domme figuren ook die zulke dingen roepen, die verder hun mening helemaal niet goed kunnen onderbouwen.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Kijk , dat gediscrimineer vind ik ook nergens op slaan nee , maar het is wel heel toevallig dat bijna de ENIGE mensen van wie ik last heb marrokaans zijn. Tuurlijk zijn er ook Nederlandse asos en Alweer een turk minder slaat nergens op.
Maar heb je er ooit bij nagedacht dat WIJ , NEDERLANDERS , net zo hard gediscrimineerd worden als wij zogenaamd bij hun doen !? Hoevaak ik niet te horen heb gekregen Gierige nederlander of wat dan ook. Misschien is jou punt wel discriminatie in het algemeen en dan ben ik het met je eens , maar als je alleen discrimiantie tegenover buitenlanders noemt moet je beter rondkijken ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
De 'nederlanders' (Wat defninieer je onder Nederlander?) zal hier echt niet op terug kunnen vallen. Deze overheid wil alleen minderheden het naar de zin maken en verder kan je et zelf maar uitzoeken. Inburgeringscursussen? Ja goed idee! Maar ze moeten niet te moeilijk zijn hoor!... Right dat wordt dus weer een lesje Idols kijken ofzo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
wat ik niet begrijp (ik val je niet aan ofzo!! ik zeg het er alvast bij)
gister had ik ook een k*t discussie met een moslim (turk) waarom moslim?? Turk was al genoeg informatie! niet alle moslims denken zo, dus moslim had je er gewoon niet bij hoeven zetten! rossie ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
boooooooooooooooooooring
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik vin het egt aso als mensen discrimineren. Okee, ik kom wel eens aso buitenlanders tegen, maar net zoveel aso Nederlanders. Ik vin dat je helemaal gelijk heb. Ik kan er vaak ook niet tegen.
Je heb helemaal gelijk vin ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
BeHeerser
|
![]()
Triest volk. Als wij zeggen dat zij stomme Turken zijn discrimineren we. Als zij ons kaaskoppen noemen dan hebben ze de vrijheid van meningsuiting.
Confronteer hem eens met het feit: Jij wilt alle Joden dood hebben? Mooi, ik alle Turken. Leuk compromis. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Kan ik me ook dood aan ergeren....
En aan dat kind uit mijn klas, die alle vreemdelingen buiten wil,maar zelf voor de helft belgisch en iets anders is, en meerdere turken in de familie heeft ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
-
|
![]() Citaat:
Al wat buitenlands is, is slecht in hun ogen. Bekrompen mening in mijn ogen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Sja, er zitten redelijk wat domme geiten in mn klas, k heb ermee leren leven ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Als die persoon zoiets bedoelt als de 'ras-echte Nederlander' dan kan ik die gedachte snel uit de wereld helpen. Er bestaat geen ras-Nederlander ![]() Geldt net zo goed voor welk land dan ook. Wat men snel uit het oog verliest is dat een land maar een fictief iets is. Een land is een paar lijnen op een kaart, meer niet. De mensen die er wonen, wonen daar min of meer toevallig. In ieder geval is er van nature nooit een grens geweest. Waarom die zijn ontwikkeld? Moeilijk te zeggen ![]() Waar een grens iig niets over zegt is de mensen die er binnen wonen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Belg in mijn geval
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Vage redenatie jah ![]() Verder zijn er zoveel landen in Europa waar de meeste mensen blank zijn, maar et zijn toch echt 'buitenlanders' ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ik bedoelde dus wel, haar 2 officiële talen die ze spreekt,of hoe je't ook noemt ![]() |
|
![]() |