Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 May 2004, 13:02   #1
hegje
boooooooooooooooooooring

hegje's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard gister

gister had ik ook een k*t discussie met een moslim (turk) die vond dat hitler z'n werk maar half gedaan had, hij vond dat alle joden dood moesten , ik vond van nie, maar het was een hopelose discussie, hij bleef erbij dat ze dood moesten gaan en dat zei oorlog maken en dat ze niet moeten zeuren en op een klein stukje land mogen wonen en ik vroeg als hij een jood dood mocht schieten of hij dat zou doen, helaas zij hij ja

maar dat was nie de eerste discussie, deze week vond iemand anders dat alle buitenlanders weg moeste, omdat zij ons belastinggeld gebruiken, maar de meeste buitenlanders die ik ken die werken hard, en 1 iemand word terug gestuuurd naar zijn eigen land maar hij is slim, leert goed, en daar zou nederland economisch toch van profiteren maarja, ze luisteren gewoon nooit

eergister fietste ik met kameraad en kwam er een ambulance langs, en hij zei voor de grap, ' alweer een turk minder' ik zei ik hoop het nie, na veel geblaat zij hij dat de meeste criminelen toch turks waren omdat dat altijd op het nieuws is, maar gelukkig heb ik hem kunnen overtuigen dat je het van 1 kant hoort, wantn hier heb je genoeg asosciale mensen (nderlands) die ook mensen in elkaar slaan en dat zoiets niet op het nieuws komt

maar ik word echt strontziek van al die vooroordelen en dat gedisrimineer
Oud 9 May 2004, 14:07   #2
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

ja ik kan er ook slecht tegen en vaak zijn het nog domme figuren ook die zulke dingen roepen, die verder hun mening helemaal niet goed kunnen onderbouwen.
Oud 9 May 2004, 15:08   #3
JEANUS
Guest

Standaard

Kijk , dat gediscrimineer vind ik ook nergens op slaan nee , maar het is wel heel toevallig dat bijna de ENIGE mensen van wie ik last heb marrokaans zijn. Tuurlijk zijn er ook Nederlandse asos en Alweer een turk minder slaat nergens op.

Maar heb je er ooit bij nagedacht dat WIJ , NEDERLANDERS , net zo hard gediscrimineerd worden als wij zogenaamd bij hun doen !? Hoevaak ik niet te horen heb gekregen Gierige nederlander of wat dan ook. Misschien is jou punt wel discriminatie in het algemeen en dan ben ik het met je eens , maar als je alleen discrimiantie tegenover buitenlanders noemt moet je beter rondkijken
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2004, 15:34   #4
not-known
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JEANUS
Kijk , dat gediscrimineer vind ik ook nergens op slaan nee , maar het is wel heel toevallig dat bijna de ENIGE mensen van wie ik last heb marrokaans zijn. Tuurlijk zijn er ook Nederlandse asos en Alweer een turk minder slaat nergens op.

Maar heb je er ooit bij nagedacht dat WIJ , NEDERLANDERS , net zo hard gediscrimineerd worden als wij zogenaamd bij hun doen !? Hoevaak ik niet te horen heb gekregen Gierige nederlander of wat dan ook. Misschien is jou punt wel discriminatie in het algemeen en dan ben ik het met je eens , maar als je alleen discrimiantie tegenover buitenlanders noemt moet je beter rondkijken
Het punt is, alhoewel.. maargoed, dat die groepen minderheden zijn. Wat doet de Nederlandse regering? Minderheden helpen. Ofwel, ze zijn weinig meer gewend en stappen bij elk probleempje wat ze maar hebben over op het al oude argument "HEEEELP wij worden niet 'gerespecteerd, jullie discrimineren!!!!111111'". Inmiddels is het dus zover dat een bepaalde groep zich tot 'heerser' heeft ontwikkeld en denkt dattie alles mag. Mja waarom ook niet: Van de ene kant worden ze dood gescholden omdat ze vanalles fout doen en aan de andere kant worden ze weer verdedigd door een regering die alleen maar liev wil doen. Ofwel, wie zal ze wat maken.
De 'nederlanders' (Wat defninieer je onder Nederlander?) zal hier echt niet op terug kunnen vallen.
Deze overheid wil alleen minderheden het naar de zin maken en verder kan je et zelf maar uitzoeken.
Inburgeringscursussen? Ja goed idee! Maar ze moeten niet te moeilijk zijn hoor!... Right dat wordt dus weer een lesje Idols kijken ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2004, 16:16   #5
sorija
Guest

Standaard

wat ik niet begrijp (ik val je niet aan ofzo!! ik zeg het er alvast bij)

gister had ik ook een k*t discussie met een moslim (turk)

waarom moslim?? Turk was al genoeg informatie!
niet alle moslims denken zo, dus moslim had je er gewoon niet bij hoeven zetten!

rossie
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2004, 16:39   #6
WhizzCat
Guest

Standaard Re: gister

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hegje
gister had ik ook een k*t discussie met een moslim (turk) die vond dat hitler z'n werk maar half gedaan had, hij vond dat alle joden dood moesten , ik vond van nie, maar het was een hopelose discussie, hij bleef erbij dat ze dood moesten gaan en dat zei oorlog maken en dat ze niet moeten zeuren en op een klein stukje land mogen wonen en ik vroeg als hij een jood dood mocht schieten of hij dat zou doen, helaas zij hij ja
Meneer de moslim aka turk was zich zeker niet bewust van het feit dat óók hij in de gaskamers zou belanden...?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2004, 18:26   #7
hegje
boooooooooooooooooooring

hegje's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sorija
wat ik niet begrijp (ik val je niet aan ofzo!! ik zeg het er alvast bij)

gister had ik ook een k*t discussie met een moslim (turk)

waarom moslim?? Turk was al genoeg informatie!
niet alle moslims denken zo, dus moslim had je er gewoon niet bij hoeven zetten!

rossie
daarna gingen we nog ergans anders over praten dat wel relevant was dat hij moslim was

Oud 9 May 2004, 20:10   #8
supermens
Guest

Standaard

Ik vin het egt aso als mensen discrimineren. Okee, ik kom wel eens aso buitenlanders tegen, maar net zoveel aso Nederlanders. Ik vin dat je helemaal gelijk heb. Ik kan er vaak ook niet tegen.

Je heb helemaal gelijk vin ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2004, 21:45   #9
LexS
BeHeerser

Standaard

Triest volk. Als wij zeggen dat zij stomme Turken zijn discrimineren we. Als zij ons kaaskoppen noemen dan hebben ze de vrijheid van meningsuiting.

Confronteer hem eens met het feit: Jij wilt alle Joden dood hebben? Mooi, ik alle Turken. Leuk compromis.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2004, 15:58   #10
psychobunny
Guest

Standaard

Kan ik me ook dood aan ergeren....

En aan dat kind uit mijn klas, die alle vreemdelingen buiten wil,maar zelf voor de helft belgisch en iets anders is, en meerdere turken in de familie heeft
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2004, 15:59   #11
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Kan ik me ook dood aan ergeren....

En aan dat kind uit mijn klas, die alle vreemdelingen buiten wil,maar zelf voor de helft belgisch en iets anders is, en meerdere turken in de familie heeft
Zo hebben wij er in onze klas ook.
Al wat buitenlands is, is slecht in hun ogen.

Bekrompen mening in mijn ogen
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2004, 16:01   #12
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Zo hebben wij er in onze klas ook.
Al wat buitenlands is, is slecht in hun ogen.

Bekrompen mening in mijn ogen
Uhu, maar dat ze zelf voor de helft vreemdeling zijn,daar denken ze niet aan
Sja, er zitten redelijk wat domme geiten in mn klas, k heb ermee leren leven
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2004, 16:07   #13
not-known
Guest

Standaard

Citaat:
Uhu, maar dat ze zelf voor de helft vreemdeling zijn,daar denken ze niet aan
Sja, er zitten redelijk wat domme geiten in mn klas, k heb ermee leren leven
Dan nog, wat zou zo iemand dan onder 'Nederlander' verstaan
Als die persoon zoiets bedoelt als de 'ras-echte Nederlander' dan kan ik die gedachte snel uit de wereld helpen. Er bestaat geen ras-Nederlander
Geldt net zo goed voor welk land dan ook.
Wat men snel uit het oog verliest is dat een land maar een fictief iets is. Een land is een paar lijnen op een kaart, meer niet. De mensen die er wonen, wonen daar min of meer toevallig. In ieder geval is er van nature nooit een grens geweest. Waarom die zijn ontwikkeld? Moeilijk te zeggen
Waar een grens iig niets over zegt is de mensen die er binnen wonen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2004, 16:17   #14
psychobunny
Guest

Standaard

Belg in mijn geval Voor haar is een echte belg iemand met een blank kleurtje,en that's it... ow, en soms ook nog de taal die ze spreken,tot ze zich herrinnert dat ze ook twee talen praat...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2004, 16:33   #15
not-known
Guest

Standaard

Citaat:
Belg in mijn geval Voor haar is een echte belg iemand met een blank kleurtje,en that's it... ow, en soms ook nog de taal die ze spreken,tot ze zich herrinnert dat ze ook twee talen praat...
Mja ik kan ook Engels spreken. Ben ik nu Engelsman
Vage redenatie jah
Verder zijn er zoveel landen in Europa waar de meeste mensen blank zijn, maar et zijn toch echt 'buitenlanders' Redelijk kansloos jah. Tijd om es goed hard uit te lachen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 May 2004, 18:37   #16
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Mja ik kan ook Engels spreken. Ben ik nu Engelsman
Vage redenatie jah
Verder zijn er zoveel landen in Europa waar de meeste mensen blank zijn, maar et zijn toch echt 'buitenlanders' Redelijk kansloos jah. Tijd om es goed hard uit te lachen
Doe ik wel hoor
Ik bedoelde dus wel, haar 2 officiële talen die ze spreekt,of hoe je't ook noemt
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels