Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 9 May 2004, 20:20   #1
Plankje
Guest

Standaard Wtf joh

Ik was gister mijn kamer aan het opruimen. Toen kwam ik een paar gebrande dvdjes tegen. Dus ik bedenk mij ineens van: o fuck ik moet volgende week mijn videoproject voor school afhebben (alle beeldmateriaal stond dus op dvd's). Ik verder gaan met met opruimen enzo en de dvdjes die bij het project hoorden bij elkaar gezocht... alleen er ontbrak nog 1 dvdje die dus ongeveer 40% van het beeldmateriaal bevatte ofzo. Dus ik helemaal gestressed nog een keer alle hoesjes nakijken en nog een keer en nog een keer. Niks gevonden. Dus ik de rest van alle cd's / dvd's in huis nakijken (en dat zijn er veeeeeeeeel :s). Niks gevonden.
Ik had al zoiets van: wtf man alle cd's/dvd's die ik laatst ben kwijtgeraakt heb ik gewoon teruggevonden (want ik raak die dingen regelmatig kwijt), behalve die ene die ik nodig heb.
Een totale ramp dus want als ik dat videoproject niet kan afronden, dan ga ik dit jaar niet over. En we zijn al een keer eerder beeldmateriaal kwijtgeraakt (zie klaagcorner), dus nog een keer spul kwijtraken zou helemaal catastrophaal zijn (daarom had ik dus ook uit voorzorg alle ruwe beeldmateriaal op dvd gebrand).
Maargoed ik had dus al helemaal een nieuwe scene bedacht die ik in me uppie wel zou kunnen filmen enzo en dan het oude beeldmateriaal zou kunnen vervangen blabla. Ben ik net op zoek naar een ander cd'tje, trek ik 3 hoesjes open en wat zie ik: het dvdje wat ik kwijt was. Weet je hoe dik te blij ik hier mee ben sorry moest t ff kwijt
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels