|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Bianca
|
![]()
Heb ik het supersuperdruk
![]() Vrijdag ochtend naar een open dag, vrijdagmiddag werken.. Zaterdagochtend 8 uur weg, optreden op een boot die van IJmuiden naar A'dam gaat en terug, ben ik 7/8 uur 's avonds thuis ofzo.. 6 keer een kwartier, wat moet ik de rest van die tijd doen ![]() Zondag naar Slagharen, optreden.. En de rest van de dag daar rondhangen ![]() ![]() Ging toch liever werken dan tussen die hoge Pieten zaterdag op dat schip rondhangen ![]() Maarja ![]() En jullie? ![]()
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
wees blij dat je geen vriend meer hebt
![]() Gala avond dus word klem zuipen in de wijn, zaterdag werken en daarna bieren, zondag kater verwijderen ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
optreden?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
jah dat optreden
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
ik heb dit weekend al 2 feestjes, vrijdagavond en zaterdagavond. overdag zal het dus rustig worden.
![]() |
#6 |
Bianca
|
![]()
Optreden, ja ach..
![]() Met m'n saxofoon, met de drumband ![]() Met m'n oma's feest, als ze 80 wordt, hebben ze me ook gevraagd om wat te spelen.. In Amsterdam mogen we niet van het schip af, hoe kan ik me ooit gaan vermaken die hele dag ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
dit weekend, vrijdag gezellige avond met vrienden
zaterdag scouting en afsluiting bij een andere groep met pannenkoeken (kijken of die meiden kunnen koken ![]() s'avonds stappen zondag roes uitslapen, beetje huiswerk maken en vooral niets doen |
![]() |
![]() |
#8 |
Aachen TSV
|
![]()
Donderdag uiteten en dan op stap met t werk
Vrijdag.. had ik ook iets kom ik even niet op ![]() zondag naar Aken-Ahlen ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Veel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bianca
|
![]()
Dit wordt veeeeeeeeet
![]() Kregen we gister te horen wat er zaterdag op die boot ging gebeuren! Ja, eerst gaan we met 1200 man naar Amsterdam, vandaar gaan we nog maar terug met 950 man. RTL televisie gaat ook mee, en televisie Noord-Holland en Story en Privé ook. Vandaar dat jullie een pasje krijgen om in ruimtes te komen waar niet iedereen in mag. Wij dachten al: Wow, vet ![]() En toen: Waarom dan? Er komen een paar BN-ers. Ik vind ze een beetje tweedehands(zei die man ![]() Iedereen zo: Tsjakkaaa! ![]() Ik snap het echt niet, die mensen wilden muziek, dan nodigen ze ons uit? Dit is zo vet ![]() Wie had ooit gedacht dat ik moest optreden voor Emile Ratelband ![]() Zo'n bandje, uit de Zilk, niemand kent de plaats, en wij mogen optreden daar! ![]() Ik vind het zo vet, niet dat die BN-ers zo vet zijn, maar dat wij mogen optreden voor al die mensen! Zoveel man! *Happyyyyyyyyyyyyyyy* ![]()
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
cool!
![]() Mag ik je handtekkening? ![]() ik heb eindelijk weer ns een rustig weekend! Zaterdag paar uurtjes werken, s'avonds stappen met vriendinnen zondag weer een paar uurtjes werken ene.. verder zie ik nog wel. ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() Heb er vet zin in ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
.
|
![]()
veel pleSier
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en schop die ratelband trouwens ff in z'n kloten voor me ![]()
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
ik moet dit weekend maar eens beginnen met leren; de week daarop examens namelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ja?
|
![]()
ik ga dit weekend ook leren.
verder nog geen plannen. ![]()
![]() |
#17 |
Bianca
|
![]()
Terug, afgepeigerd en moe
![]() Het was wel leuk, alleen die BN-ers staan met andere bandleden op de foto, heb ze niet gezien ![]() ("Viola viola viola holt en vanessa en en!!" "waar dan" "Ja daar, kom kom kom!") Maar ik vermaakte me best waar ik zat, dus bleef lekker genieten van het "uitzicht" ![]() ![]() Die lokale tv daar man, die ging ons interviewen enzo, en filmen terwijl we optraden. Die zender ontvangen wij niet ![]() Ergerde me dood aan sommige bandleden, moeilijk woord zeg: C O N C E N T R A T I E! Dat betekent, hoofd naar voren, instrument in je ene hand, andere arm langs je lichaam, voeten naast elkaar. En niet tegen andere mensen praten of half omgedraaid staan of met je poten wijd ![]() Maar goed, het was wel leuk ![]()
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
met me beste vriendin weg, leren, songfestival kijken..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
dronken worden, what else is new
![]() |
![]() |
![]() |