|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hey iedereen
![]() ik heb 2 maanden geleden een jongen leren kennen via msn ![]() het klikte al direct tussen ons en we werden alletwee verliefd op elkaar ![]() * wat vinden jullie van een chatlief? * hebben jullie ooit al een chatlief gehad? * als jullie mij tips willen geven over - welke cadeautjes ik hem kan kopen - wat we zoal samen kunnen doen is dat natuurlijk altijd welkom of ervaringen veel liefs x I LOVE YOU x |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Heb je hem weleens in het echt gezien, en zoja, hoevaak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik heb hem al via cam gezien
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik heb hem al via cam gezien
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Geen Super Lid
|
![]()
om te reageren moet je POST REPLY drukken, niet op POST THREAT !
Iemand die dit ff kan mergen? ![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
-
|
![]()
Mmz, hoe kan je iemand nu 'je lief' noemen als je hem nog nooit in het echt gezien hebt. Ik zou hem eerst eens voorstellen om samen af te spreken, bijvoorbeeld iets gaan drinken met wat vrienden.
Een chatlief hebben vind ik totaal nutteloos. Je baseerd je gewoon op wat de ander je verteld/wijsmaakt. Weg met die handel dus. Nee, ik heb ook nooit een chatlief gehad ;P Verder ben ik dr wel van overtuigd dat je iemand via chat kan leren kennen, en hem later (na ontmoeting,...) leuk kan vinden. Maar chat-lieven... naaaah ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Iemand die je nog niet hebt ontmoet kan je geen 'lief' noemen
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
we gaan ook afspreken hé
|
![]() |
![]() |
#10 | |
-
|
![]() Citaat:
Mooie redenatie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
dope toch
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Looking at you
|
![]()
het lijkt mij toch vrij onmogelijk, verliefd op iemand worden die je nog nooit gezien hebt, ookal heb je die persoon via foto's of de cam gezien... Hooguit kan je iemand "wel" leuk vinden
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
mje lijkt me ook nog al apart... iemand kan zoiezo op msn heel anders zijn dan in het echt...
|
![]() |
![]() |
#15 |
Über Mensch
|
![]()
cammen is anders als in het echt! laat je niet zo snel overrompelen.
als je hem goed kent weet je ook wat voor kado je moet kopen |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Het maakt mij oprecht bang, dat er ook daadwerkelijk iemand (een persoon) achter dit soort threads zit.
|
![]() |
![]() |
#17 |
FORE!!!
|
![]()
Camliefde bestaad niet ... om verliefd te zijn op iemand zul je hem toch echt een keer moeten zien
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
je kan niet verliefd zijn op iemand die je nog nooit in het echt hebt gezien. je bent verliefd op een idee wat jij in je hoofd hebt hoe hij/zij is.
in het echt zie je zijn/haar lichaamstaal, zijn uitstraling, manier van praten etc. en dit kan je niet zien via de cam |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Neej verliefd worden doe je niet zo...of het is echt puppylove.
Ik heb een chatlief gehad ja, maar ik ben er pas voor gevallen toen zij hier was. We hadden al 4 maanden redelijk intensief gechat maar alleen maar op het vriendschappelijke vlak. Wat heb je er anders ook aan. Maar zij is toen om de een of andere reden in de zomer van 2002 zomaar spontaan in Nederland verzeild geraakt en omdat ze toch wel aardig leek en het vriendschappelijk klikte heb ik haar uitgenodigd om dan bij mij thuis te blijven. En toen heb ik der ook eerst vriendschappelijk leren kennen waarna ik een moment met haar had dat er echt een klik...een vonk was. Dan ben je pas in luv...en dan heeft het ook pas zin met zo'n internetliefde, als je elkaar leert kennen en dat dan blijkt dat hij bij je past. En of dat zo is dat merk je snel genoeg aan een toenemende spanning ![]() Relatie is btw wel over, hechte vriendscahp is overgebleven. Heeft me veel moois gebracht oa mooie vakantie naar Los Angeles, Santa Barbara en Las Vegas. En deze zomer zit zij wer hier en een week of 3 later gebruik ik haar nieuwe thuis kort als uitvalsbasis tijdens mijn eigen vakantie door British Columbia in Canada. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Spreek eerst wat af met hem, als je dan nog verliefd bent, dan kunnen jullie vaker afspreken en dan zal het vast wel wat leuks worden tussen jullie, maar doe de eerste kee rvoorzichtig, misschien is hij wel een of andere potloodventer..
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Ik vind het apart.
|
![]() |
![]() |
#23 |
architect of life
|
![]()
Ik ben het eens met de anderen.
Je kan idd iemand op msn best wel leuk vinden, je kan je zelfs aangetrokken voelen tot die persoon, maar er echt van houden of verliefd op zijn, nee. Verliefdheid komt pas tijdens de relatie... Ikzelf heb nog nooit een 'internetlief' gehad. Heb wel al een aantal keer de vraag gekregen, maar ik vind het maar een rare gedachte. (Kan volledig aan mij liggen...)
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
Verliefdheid in het echt lijkt mij veel mooier
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Whooohooo
|
![]()
Ik geloof niet dat je echt verliefd kunt wezen als je iemand niet hebt gezien. Pas als je een paar keer wat hebt afgesproken kun je zeggen of je iemand echt leuk vindt. Maarja misschien ben ik wel heel ouderwets
![]()
![]() |
#26 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
sorry maar eu...
je bent nogal zielig,via msn ![]()
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En niet zomaar op een jongen/meisje durven te stappen is Msn toch de ideale oplossing. Dan ben je niet gelijk zielig, hooguit minder stoer. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
hoezo oud topic.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Bij mij zal het niet werken ieder geval, maar als het bij een ander wel werkt is die niet gelijk zielig. |
|
![]() |