|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
.
|
![]()
http://www.verstandopnul.nl
Is dat nou fokking serieus??? of is het sarcastisch bedoeld? ik zag net die reclame op tv hierover.. en het klonk super sarcastisch, maar die website doet er wel serieus over ![]()
hardstikke doooooood Laatst aangepast door FunFair : 1 June 2004 om 18:09 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ik ga mijn stemrecht afmelden terwijl ik het geeneens heb
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banned
|
![]()
click, *ziet scherm verneukt worden* *sluit browser af*
Kut pagina (-10) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
als het serieus is zijn het wel een stelletje mongolen.
![]() |
#5 |
pudiecat
|
![]()
dat welkoms muziekje
![]()
![]() |
#6 |
-
|
![]()
Die 10 NIET-stemtips zijn grappig
![]() 1. dan haal ik al mijn spaargeld van de bank en koop ik drie containerladingen Chinees plastic in alle kleuren van de regenboog. 2. dan maak ik met een rugzak vol toverlollies en gevulde koeken een parachutesprong boven de kaasmarkt van Alkmaar. 3. dan ga ik met een nucleaire onderzeeër en vijfentwintig sambadanseressen de Friese meren op. 4. dan ga ik met een grote rode skippybal naar de garnalenpellerij van een vage kennis die altijd een donkere zonnebril en een fluorescerende afro-pruik draagt. 5. dan ga ik samen met een grote groep toevallige voorbijgangers de sfeer opsnuiven in een Noord-Brabantse confettifabriek. 6. dan ga ik met een piepschuim klomp op mijn hoofd op het dak van een hoge wolkenkrabbers staan om te wachten tot er een UFO landt. 7. dan ga ik op een lease-olifant naar een subtropisch zwemparadijs terwijl er goedkope champagne over me wordt uitgegoten door een enthousiaste menigte. 8. dan koop ik een roze dwergpony en probeer ik daarmee in één dag drie rondjes over de Amsterdamse ringweg te lopen. 9. dan ga ik in een bubbelbad vol geitenmelk bellen met de babbelbox. 10. dan ga ik op mijn hometrainer onder het drukste viaduct van Nederland naar mijn favoriete Schlagers luisteren. |
![]() |
![]() |