Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 June 2004, 23:24   #1
Fallen_Engeltje
Guest

Standaard help wat moet ik nu ?????

Goed okay lang verhaal denk ik maar ik weet het nu echt even allemaal niet meer......

ik heb een week geleden een jongen ontmoet, door een misverstand ben ik er achter gekomen dat hij heel veel heeft mee gemaakt, 1 ding wat ik ook heb mee gemaakt. We kunnen ontzettend goed praten maar ik ben vanaf dag 1 gewaarschuwd, want hij is ontzettend agresief, hij lijk het soord jongen wat zn vriendin zou slaan, maar ik heb al gehoord dat als je zijn vriendin bent hij je nooit wat zou doen, op dat moment ben je alles voor hem. Ik vind hem leuk dat weet ik zeker, maar ik word tegen gehouden door dat kleine stemmetje in mijn hoofd, dat zegt, dat ik moet oppassen, gister is ie tegen me uitgevallen en daar was ik heel erg van geschrokken. 's Avonds had hij daar heel erg spijt van, ik zei namelijk iets en dat vatte hij helemaal verkeerd op, toen viel hij eerst tegen mij uit en vervolgens sloeg hij zo met zn vuist vol tegen een deur (we zaten buiten) hij heeft er echt spijt van, en wil echt veranderen, hij wil niet meer zo'n klootzak zijn, en ik weet dat hij dit meent, maar nou vertel ik ons mam heel veel, en nu heeft ze dit dus ook gehoord, te meer omdat ik het kwijt wilde en nu wil ze niet meer dat ik met hem omga omdat ze te bang is dat ik verliefd op hem word en hij mij misschien lsaat ofzo. Maar ik weet dat hij dat niet zal doen, dat heb ik ook van een ex van hem gehoord, we zitten nu heel veel op msn met elkaar en hij is kei gek op mij. Ik heb hem nu gezegd wat er gebeurd is, en dat ik niks met em kan beginnen op deze manier, maar heb ik daar wel goed aan gedaan?????? Misschien is het helemaaaaal de verkeerde keuze?????
please reageer asjeblieft ik weet het echt allemaal ff niet meer....

Oud 5 June 2004, 23:40   #2
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

wel een beetje bizar...Ik kan je alleen zeggen dat je eerst 3x na moet denken.
En er meer jongens zijn als kerktorens

succes
Oud 6 June 2004, 08:43   #3
silverchair
Guest

Standaard

Ik denk dat je moet doen wat je zelf denkt dat het beste is, en als je ergens over twijfelt is het nee..daar hou ik mezelf altijd gewoon aan : twijfel >> Nee, niet doen!
maaja sterkte iig!

Oud 6 June 2004, 16:10   #4
Fallen_Engeltje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Ik denk dat je moet doen wat je zelf denkt dat het beste is, en als je ergens over twijfelt is het nee..daar hou ik mezelf altijd gewoon aan : twijfel >> Nee, niet doen!
maaja sterkte iig!
dankje dat heb ik hem nu ook gezegd en dat wilde hij niet helemaal begrijpen dus ik heb er goed aan gedaan gelukkig

Oud 5 August 2004, 09:46   #5
aeroxracer666
Guest

Standaard

neem met em kweet niet wat ie mee heeft gemaakt mar ik heb op 2 internaten gezeten en WAS zelf ook agressief mar meisjes (vriendin) zou ik persoonlijk nooit wat doen. dus ga der mar vanuit dat hij dat ook nooi zal doen

Oud 5 August 2004, 10:28   #6
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Oud.
WishfulDreaming is offline  
Gesloten onderwerp

Berichting Regels