|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
architect of life
|
![]()
Ik weet dat de meeste jongens/mannen niet eens de moeite zullen doen om dit te lezen als ze weten waarover het gaat, maar ik zou van hen ook graag eens horen wat ze hierover denken:
Twee vriendinnen van mij en ik hadden totaal onregelmatig onze maandstonden, wat zeer vervelend is. Men beweert dat je regelmatig wordt na 2 jaar, maar dat bleek bij mijn vriendinnen niet juist te zijn (die hadden al 3.5 en 4 jaar last van hun menstruatie) en ook ik bleef onregelmatig (ik heb ze nu 2 jaar). We vonden alledrie dat het nog wat te vroeg is om de pil te nemen, ook omdat het op lange termijn schade toebrengt en niet alleen in je eigen lichaam: via water komt het oestrogeen, wat in de pil zit, vrij in het drinkwater omdat het bij de waterzuivering niet volledig uit het water verdwijnt. Het gevolg hiervan is dat de mannen impotent worden én er steeds meer kinderen geboren worden die een 'twijfelgeval' zijn bij de geboorte (de arts weet niet meteen of de baby een jongen of een meisje is). Nu had een van die vriendinnen gehoord dat je regelmatig wordt door elke dag een stuk fruit te eten. We besloten om ervoor te gaan, en nu, een half jaar later, menstrueren we alledrie zga perfect regelmatig. Het heeft ook nog als voordeel dat je elke dag voldoende vitamine c binnenkrijgt. Nu is mijn vraag: zou jij (verder) de pil nemen als je dit wist?