|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Mijn vriend kon niet beloven niet te zoenen met meiden op vakantie. hij vond het anders als het hier zou zijn dan op vakantie.
Ik heb het uitgemaakt Vinden jullie dat een verschil.... hier met iemand zoenen terwijl je een vriend/vriendin hebt.... of op vakantie? ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Amsterdam Original
|
![]()
mijn vriendin zou me doodsteken alsik dat zou doen. ik zou dr niet doodsteken. eerder verminken ofzo. we zijn beide erg streng met dit soort dingetjes en ook heel eerlijk
![]()
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
ik vind dat je dan maar een pauper vriend had
![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
even offtopic opmerking
wat is dat nu steeds met dat "é" met jou? is "é" te moeilijk? |
![]() |
![]() |
#5 |
Whooohooo
|
![]()
Als mijn vriend vreemdgaat dan is het uit, want als je een btje respect voor elkaar hebt (en ik vind dat je dat moet hebben in een relatie) , dan doe je zoiets niet en het maakt niet uit waar en wanneer dat dan is.
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Amsterdam Original
|
![]()
doet me een beetje denken aan een quote in ice age
![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Jah... ik had dat ook nooit van hem verwacht!
hij is nog niet vreemdgegaan (denk ik) maar hij kon het niet beloven niet te doen.... want je hebt 1 op de 1564654054654 kans dat je diegene weer ziet! (zei die) ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nerd
|
![]()
ja dus? wat een eikel
![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Wees blij dat je er vanaf bent, dat is net alsof ie op voorhand zegt: ik ga je toch bedriegen,dus nu je het weet, moet je al niet meer boos zijn.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Volledig mee eens dat je zoiets niet kunt beloven. Feit is wel dat ik mezelf wel van kant zou maken als ik het zou doen, maar ik zou het niet kunnen beloven.
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ik ben zo verliefd als ik nog nooit ben geweest, en toch kan ik zoiets niet beloven. Er is altijd wel een kans dat er iets gebeurt, en misschien loop je wel iemand tegen het lijf waarmee je je hele leven zou willen delen, op het moment dat je haar ziet. Klinkt misscien niet erg plausibel, maar daarom hoeft het nog niet uitgesloten te worden.
|
![]() |
![]() |
#14 |
FORE!!!
|
![]()
Het blijft volgens mij het zelfde ... namelijk vreemd gaan
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Ik snap nooit zo goed waarom je MOET zoenen op vakantie. Dat sommigen hun hormonen niet onder controle kunnen houden, terwijl ze al een vriendin hebben, vind ik ronduit schandalig.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Bianca
|
![]()
Dat is gewoon vreemdgaan, oprotten met die gozer dus..
Op Texel was een jongen die een vriendin had, maar die ondertussen wel goed liet merken dat ie mij leuk vond. Op een manier waarop ik als vriendin echt er wat van zou zeggen. Maarja, hij zoende niet, dus das wel netjes ![]()
![]() |
#17 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
niemand kan dat beloven. je kan altijd iemand tegenkomen waar je echt je hele leven al naar gezocht hebt.. en dat is niet alleen op vakantie.. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
maar als je al een lieve vriendin hebt.... dan ga je toch ook niet op vakantie in de hoop dat je DIEGENE tegen komt waar je heel je leven al naar op zoek bent!!
En ik denk dat als je dat wel doet dat je ook niet echt van je vriendin of vriendje houdt ![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
ik zeker tegen vreemdgaan en keur het ook zeker niet goed. maar ik vind niet dat je zoiets kan uitsluiten. ik dnek ook dat er meerdere soorten 'vreemdgaan' zijn. kan door lust, drank, groepsdruk (hoeveel heb jij er al gehad) enz komen, wat in mijn ogen slechte eigenschappen zijn.
maar het kan dus ook zijn (wat niet perse op vakantie hoeft te gebeuren) dat je echt iemand tegenkomt die het helemaal is. dan kan je dat ''vreemdgaan' niet uitsluiten. het is niet goed, maar wel logisch lijkt mij. het zegt vaak wat meer over je relatie dnek ik met degene. ik dnek dan dat je ter rade moet gaan hoe goed je relatie is. |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
Nou...als ik hoorde dat mijn vriendin met een ander liep te kleffen, ook al is ze op vakantie, krijgt ze de bons.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
-
|
![]()
Nee, bedriegen is bedriegen.
Of het nu hier of 500km verderop is, het zou me geen verschil maken ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Ik neem aan dat als je een relatie met iemand begint, je wel goed moet bedenken of hij/zij ook echt wat voor je is. Want als je dan zonder je partner op vakantie zou gaan, zou je eigenlijk zo erg van/op je geliefde moeten houden/verliefd zijn, dat je er helemaal geen behoefte aan zou hebben, om ff te gaan kleffen met iemand die je nauwelijks kent. Het is het niet waard gewoon.
En als je niet kunt beloven dat je niet vreemd zult gaan, kan het voor de ander overkomen dat hij/zij niet goed genoeg is, omdat je kennelijk toch nog iets zoekt wat je mist in je relatie... Dus een beetje respectloos ja Laatst aangepast door Jamiel : 25 July 2004 om 18:01 |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
inderdaad
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Ik vind.. waar je het ook doet als je met een ander zoent.. heb je niet genoeg aan je eigen vriend of vriendin dus kun je het beter uitmaken.. ik zou me vriend gelijk dumpe als hij vodn dat het wel zou kunne.. tenzij hij eerlijk naar me toe kwam het gedaan te hebben maar spijt heeft en van me houd enz.
want als je nou eenmaal stapel bent op je vriend/vriendin heb je die andere nie eens nodig dan wil je niks anders.. dats is bij mij tenminste zo.. dus ik zou zeggen of mij of zoene met andere! maak een keuze! ![]() *kus* Faith |
![]() |