|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heey,
Ik heb een probleem met een vriendin van me. Ik geloof niet dat ze op dit forumt rondhangt dus ik kan het hier wel vragen. Nu heeft ze ongeveer een maandje of vier haar eerste vriend. In het begin vond ik het allemaal heel leuk voor d'r want ik wou gewoon altijd al voor haar dat ze een leuke jongen zou vinden. Nu is die jongen dus een vriend van mijn broer die eigenlijk erg depressief en heel veel drinkt en 5 jaar ouders is dan haar. (15-20) dus vond ik het al een stuk minder. Maar ze is nu dus helemaal veranderd en ik ben of was eigenlijk haar enige echte vriendin. Ik ken haar al een jaar of 11 dus dat is al aardig lang. Nu praatte ik laatst met haar zus en die vertelde me iets waar ik nu echt heel boos om ben. Er was dus een feest bij mijn vriendin thuis en we vragen natuurlijk altijd aan elkaar om te komen, lijkt me normaal. Nu heeft ze mij dus niet gevraagd omdat een vriend van haar vriend die ze een paar maanden kent mij niet zo mag oid. Ze dacht dat hij dan boos zou worden. Toen ik vroeg waarom ik niet was uitgenodigd loog ze er ook nog eens over. Dat wist ik toen alleen nog niet. Ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet. Nu kan ik op zich wel zonder haar, ik heb wel vrienden buiten haar. Mijn grootste zorg is alleen dat als het uit gaat tussen haar en haar vriend dat ze dan niemand meer over heeft, ookal heeft ze het hiet zelf naar gemaakt. Maarja, aan de andere kant, ik heb momenteel geen behoefte om met haar om te gaan. Ze belt me alleen maar op als haar vriend werkt of weg is wat eigenlijk nooit gebeurt want hij woont nu al drie weken bij haar :S Wat ik trouwens erg ongezond vind aangezien ze 15 is.. Maarja, mijn probleem is dus dat ze mij heeft laten vallen voor haar vriend en zelfs tegen me liegt voor vrienden van hem. En toch wil ik haar niet laten vallen omdat ik weet dat ze niemand heeft als het uitgaat met haar vriend... Dus als iemand misschien weet hoe ik dit moet aanpakken want ik kom er niet echt uit.. |