|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
okeej hier mijn verhaal:ik heb nu sinds ongeveer een half jaar(misschien iets langer maar zeker niet korter
![]() ![]() ![]() ![]() -nou ik ben dus pas 16 en ik wil zeker niet op zo'n jonge leeftijd zwanger raken...aan de pil wil ik echt zeker niet beginnen...wel ooit een x maar nu nog niet...dus dan is lijkt mij de enigste mogelijkheid om NIET zwanger te raken een condoom gebruiken...maar hoe gebruik je een condoom nou eigenlijk goed?hoe zorg je ervoor dat ie niet kapot gaat bijvoorbeeld? -ook heb ik nog nooit gepijpt...hij is eigenlijk me 1e echte vriendje...voor hem is er nooit iemand geweest waar ik verder mee ben gegaan...dus wat vind een jongen nou echt lekker tijdens het pijpen?wat moet je juist WEL doen en wat juist NIET? -oke nu zullen jullie vast zeggen:laat het gewoon over je heen komen...alles gaat vanzelf dit en dat...maar ik neem aan dat de 1e x sex toch heel erg verschilt met de nakomende xen...dus meiden(maar ook jongens ![]() ![]() nou dit waren me vragen... ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Antwoord op al je vragen vind je terug op www.sexwoordenboek.nl
- condoom aandoen? Zorg ervoor dat de penis eerst op volle stijfheid is ![]() - pijpen? Vooral aandacht aan de eikel besteden en tijdens met de handen de rest onder handen nemen. - 1ste keer? Neem vooral goed de tijd, hoe natter jij bent hoe makkelijker het gaat. Wees ontspannen en laat je gaan en alles komt normaal gezien wel goed. Lukt het niet gebruik dan een glijmiddel op waterbasis (niet op oliebasis, slecht voor condoom). |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
heb het er met je vriend eens over. die heeft ook een eerste keer gehad dus die snapt ook wel dat het spannend is
![]() over het condoom: je moet er voor zorgen dat je hem zo omdoet dat je hem makkelijk kunt afrollen. je moet het topje vasthouden. maar misschien heeft je vriend hier ook wel ervaring mee ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]() en niet bijten ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Jeetje... Heb je soms een al een hele sexactie uitgestippeld ofzo
![]() Ga gewoon je gang, het komt vanzelf, en als hij al meer ervaring heeft "helpt" hij je heus wel... |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Wanneer je vriend je respecteerd en verliefd op je is neemt hij het initiatief wel... de rest komt vanzelf!!!
btw mijn 1e keer >> 10min geklungel... ![]() Maar van dat bloeden enzo heb k geen last gehad... |
![]() |