Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 July 2004, 13:05   #1
Lucyiano16
Guest

Standaard voor mij de 1e x maar voor hem niet

okeej hier mijn verhaal:ik heb nu sinds ongeveer een half jaar(misschien iets langer maar zeker niet korter)een hele lieve vriend...ik ben echt heel verliefd op hem...eigenlijk me 1e liefde zeg maarhij is net zoals mij 16...en we hebben al vaak op het punt gestaan om 'het' bijna te gaan doen maar telkens kwam er dan iemand ofzo bijvoorbeeld of ik moest weg ofzoiets...in ieder geval:het kwam er telkens gewoon niet van...ik weet dat hij al vaker sex met iemand heeft gehad en hij weet dat ik nog nooit met iemand naar bed ben geweest maar...nu zijn er een paar dingen die voor mij niet helemaal duidelijk zijn en daarom dat ik via dit uitleg daarover vraag...en misschien zijn sommige dingen wel dom maar dan ben ik maar even dom ik doe het voor me eigen gezondheid enzo...

-nou ik ben dus pas 16 en ik wil zeker niet op zo'n jonge leeftijd zwanger raken...aan de pil wil ik echt zeker niet beginnen...wel ooit een x maar nu nog niet...dus dan is lijkt mij de enigste mogelijkheid om NIET zwanger te raken een condoom gebruiken...maar hoe gebruik je een condoom nou eigenlijk goed?hoe zorg je ervoor dat ie niet kapot gaat bijvoorbeeld?

-ook heb ik nog nooit gepijpt...hij is eigenlijk me 1e echte vriendje...voor hem is er nooit iemand geweest waar ik verder mee ben gegaan...dus wat vind een jongen nou echt lekker tijdens het pijpen?wat moet je juist WEL doen en wat juist NIET?

-oke nu zullen jullie vast zeggen:laat het gewoon over je heen komen...alles gaat vanzelf dit en dat...maar ik neem aan dat de 1e x sex toch heel erg verschilt met de nakomende xen...dus meiden(maar ook jongens maar eerder meiden omdat ik ook een meisje ben en ik denk dat het voor meiden heel anders is de 1e x):hoe is voor jullie de 1e x geweest?deed het heel erg veel pijn?verloor je veel bloed?etc.

nou dit waren me vragen...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2004, 14:10   #2
bommelding
Guest

Standaard

Antwoord op al je vragen vind je terug op www.sexwoordenboek.nl

- condoom aandoen? Zorg ervoor dat de penis eerst op volle stijfheid is . Hou het topje vast, breng de opening op de top van de penis en rol het zo naar beneden.

- pijpen? Vooral aandacht aan de eikel besteden en tijdens met de handen de rest onder handen nemen.

- 1ste keer? Neem vooral goed de tijd, hoe natter jij bent hoe makkelijker het gaat. Wees ontspannen en laat je gaan en alles komt normaal gezien wel goed. Lukt het niet gebruik dan een glijmiddel op waterbasis (niet op oliebasis, slecht voor condoom).
  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2004, 09:21   #3
AmbyPur
Lid

Standaard

heb het er met je vriend eens over. die heeft ook een eerste keer gehad dus die snapt ook wel dat het spannend is en die kan je bij pijpen bijvoorbeeld ook uitleggen/aangeven wat je kunt doen.

over het condoom: je moet er voor zorgen dat je hem zo omdoet dat je hem makkelijk kunt afrollen. je moet het topje vasthouden. maar misschien heeft je vriend hier ook wel ervaring mee
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2004, 15:05   #4
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard Re: voor mij de 1e x maar voor hem niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucyiano16
dus wat vind een jongen nou echt lekker tijdens het pijpen?wat moet je juist WEL doen en wat juist NIET?

nou dit waren me vragen...
kalm aan

en niet bijten

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2004, 10:21   #5
annomeisje
Guest

Standaard

Jeetje... Heb je soms een al een hele sexactie uitgestippeld ofzo ?

Ga gewoon je gang, het komt vanzelf, en als hij al meer ervaring heeft "helpt" hij je heus wel...
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2004, 16:09   #6
N-d33n
Guest

Standaard

Wanneer je vriend je respecteerd en verliefd op je is neemt hij het initiatief wel... de rest komt vanzelf!!!

btw mijn 1e keer >> 10min geklungel...

Maar van dat bloeden enzo heb k geen last gehad...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels