|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
hoezow nu? je bedoelt maak nu alweer (netzo als 2/3/of meer jaar geleden) een pedopas
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Precies wat ik nodig heb!
*gaat kaartje maken* |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() [inkoppertje ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
heheh damn pedopas
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
nee ik kom er niet voor uit
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
haha bruut
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
handig
![]()
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Dit klinkt mischien stom, maar dit is leerlingen.com en dit topic hoort hier gewoon niets thuis.
Slotje en naamswijziging zou ik doorvoeren. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Mischien is dit voor jou flauwekul maar een ander accepteert dit niet of waardeerd dit niet. je moet ook rekening houden met anderen. je zit nou eenmaal op een leerlingen forum Entja ik waardeer het ook niet, over dit soort dingen moet je geen grapjes maken. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Zeik niet zo. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik vertelde je alleen hoe mensen kunnen denken, jij vat dit meer op als een persoonlijke aanval volgens mij. het zijt zo |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En nogmaals, ga je sig aanpassen! |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Het is al ziek dat dit gemaakt is als je hoort wat er allemaal niet gebeurt door pedo`s hoeveel kinderen misbruikt zijn en hoeveel verdriet deze kinderen hebben gehad daaraan, sorry hoor mag ik dan een mening hebben over dit soort dingen ? over gestoord gesprokken, je bent behoorlijk ziek als je dit maakt volgens mij. En als jij mij gestoord vind? dan heb je het goed recht omdat te vinden het is jou mening en dat respecteer ik ( deed jij dat ook maar ![]() Ik vind het iedergeval niet gepast en ik kan er ook niet om lachen nee. en over me sig gesprokken? neem een cursus commanderen want je maakt geen indruk op me. Ik ben er vandoor! |
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maarja. Ik blijf je een overdreven zeur vinden hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
p 0 m p . .
|
![]()
Euhm..
![]() Maar ja, ik kan me wel iets voorstellen. Dat als je zoiet in de buurt mee maakt je hier niet meer om kan lachen.
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]() en loop niet te zagen over slotjes en naamsveranderingen,dat is al zooooooo cliché ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Aachen TSV
|
![]()
Mijn heer zeg. Waar moet het heen met de wereld wanneer je over dit soort dingetjes al loopt te zeuren.. Waarom moeten we dan nog kunnen lachen? Als dit al niet meer door de beugel kan dan dienen heel wat topics hier met een enigzins humorvolle lading al 100x gesloten te worden.
Een pedopas, geheel voor de gein, kijk maar als je op de link klikt, er staat enigzins cynisch beschreven waar hij overal 'geldig' is. Inderdaad, iemand die slachtoffer is van pedofilie kan er vast niet om lachen. Maar kan een Belg lachen om een belgenmop? Kan een Duitser die niets met de WO II te maken heeft gehad lachen om de benaming kutmof? Kan iemand die kanker heeft of heeft gehad lachen om een scheldwoord met kanker, net als iemand met tyfus? En toch komt het allemaal voor, maar een béétje relativeren moet men tegenwoordig toch wel kunnen. En hoeveel echte leerlingen komen hier nog? Ze zijn echt op 1 hand te tellen hoor!
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
...
|
![]()
Ik heb hem hoor!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() jij vindt balkenende ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
9)
De kaart mag alleen gebruikt worden door mannen van Nederlandse afkomst en alleen binnen Nederland --> Damn de mijne is niet geldig ![]() 7) Oude vieze mannetjes komen niet in aanmerking voor een Pedopas ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Trots van het noorden.
|
![]()
ey sinix had jij niet allemaal naaktfoto's van meisjes online gezet?
en een filmpje ![]()
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() jezus wat oud.. en het is ook amper grappig... of je moet nog in de poep en pies fase zitten van Freud ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
Tja...wat moet je er mee hea?
|
![]() |
![]() |
#36 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
Ik kan me best voor stellen wat siNix zegt, ik bedoel jonge meisjes die worden verkracht is natuurlijk vreselijk, als ze uberhaupt blijven leven blijft dit hen hun hele leven achtervolgen.
Toch is een kerel van 20 met een meisje van 16, waar het hier dus over gaat, iets heel anders dan dat, dat meisje heeft een eigen wil en dit wil ze graag zelf. Bij de wet valt echter ook onder pedofilie. En een pedopas is hier gewoon een geintje over. Als je bij pedopas aan het eerste, waar siNix het over heeft denkt dan is dit echt sick ja. Dan zou ik ook zo reageren. Als de rest denkt aan dit tweede, en ja het is natuurlijk gewoon voor de gein. Ja ok dan is dat gewoon misverstand ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik heb m aangevraagd voor Neukgirl, die is nu online, en komt uit 1989
Profiel van Neukgirl Zoeken naar reacties van deze gebruiker. Datum geregistreerd: 12-01-2003 Status: Lid Totaal Reacties: 0 (0.00 posts per day) Laatste Reactie: Never Contact Neukgirl: Klik hier om Neukgirl een email te sturen Stuur Neukgirl een Prive Bericht! Homepage: ICQ Nummer: AOL Instant Messenger Naam: Yahoo Instant Messenger Naam: Geboortedag November 27, 1989 (grapje he ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() waarom had ik zoiets nou niet van jou verwacht? "je voelt er niets van" en "leeftijd maakt niet uit" ![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
Guest
|
![]() Citaat:
(kwou mijn bericht aanpassen van de vorige keer maar da kan enkel na 1440 minuten wtf ![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Lid
|
![]() Citaat:
datje dit ook al linkt naar DMFnet... ik weet niet wat je wilt bewijzen of wilt dwarszitten maar kap er is mee..
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Über Mensch