|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik weet uit ervaring dat de bekeuringen weer is om hoog zijn wat vinden de mensen ervan?
betaal me al scheel aan btw en belasting vind ik. |
![]() |
![]() |
#2 | |
jocking
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Amanda
|
![]()
Wat maakt het uit dat ze hoger zijn, als je, je nou gewoon normaal aan de verkeersregels houdt heb je nergens last van, alleen dus maar een reden maar waarom mensen zich beter aan de regels gaan houden, zo niet, pech gehad!
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
je moet je maar gedragen op de weg. het moet zijn dat je regelmatig boetes krijgt, anders zou je er wellicht zo niet over klagen. jij bent minderjarig, dus belastingen zal je wel niet betalen, dat zijn je ouders. houd je aan de regels, dan moet je niet betalen. je moet er maar voor zorgen dat je geen gevaar op de weg bent en dus ook andere mensen niet in gevaar brengt.
edit: en het is helemaal niet stoer om extra rap te rijden en stuntjes uit te halen.
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day. Laatst aangepast door bootje : 2 September 2004 om 22:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]() dat bedoel ik ook sukkel ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik vind dat ook goed, je moet je maar aan de verkeersregels houden. Zonder die boetes zouden mensen als jij zich nog veel gevaarlijker gedragen in het verkeer. Als je dan een boete krijgt, denk je misschien eens na, en zo worden mensenlevens gered.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Inkomsten belastig dus niet. Ooit van T biljetten gehoord in et verleden ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
gast je krijgt op het moment meer van de overheid dan je betaald, dus praat niet over dat je betaalt.
verder groov helemaal mijn punt. Ik las vandaag een artikel in de metro over een gast die aangereden was terwijl hij een ander slachtoffer hielp door een of andere dronken mongool die al 3 keer eerder gearresteerd was voor alcoholmisbruik. Coma, vermogens kwijt en alles van dien.. die gast kreeg 18 maanden , waarvan 6 voorwaardelijk en dan nog aftrek van voorarrest. Ze hadden die gast moeten doodmaken dat zeg ik je. In het verkeer speel je inderdaad met mensenlevens en jij als 17 jarige zal dan wel een mooie scooter of brommer hebben, maar daarmee kan je ook mensen doodrijden. ik vind boetes terecht, je hebt je aan de regels te houden. If you don't like the rules, don't play the game. |
![]() |
![]() |
#12 | |
jocking
|
![]() Citaat:
ofzoiets ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
als je weet dat je een boete kunt krijgen en je doet het dan toch, dan weet je dat toch van te voren en dan moet je vind ik je bek houwe
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Über Mensch
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Kijkt hier en leest!!! pagina 14 |
||
![]() |
![]() |