|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Het lijkt wel of de vvd weer terug wil naar de oude politiek. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Ik vind Wilders een goed politicus..niet zozeer omdat ik het eens ben met zijn manier van denken, maar omdat hij weet hoe hij zijn mening moet onderbouwen. Hij maakt duidelijk wat hij wil en staat ook echt voor zijn idealen. Ik vind alleen niet dat hij op deze manier te 'handhaven' is in de VVD. Binnen zo'n partij moet iedereen min of meer voor dezelfde standpunten staan en dat is op dit moment zeker niet het geval!
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Hij is zondermeer een goede prater en heeft duidelijke standpunten, maar past niet bij het VVD boekje. Hij heeft meer weg van de LPF. Niet dat hij daar nou naar toe zal moeten, maar het is duidelijk dat ze niet op 1 lijn liggen.
Een eigen partij oprichten zie ik ook niet zo zitten. Je kan goed denken, maar dat wil nog niet zeggen dat je ook kan leiden. Lastige kwestie. |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Je kunt je eigen standpunten hebben, maar als je voor een partij in een fractie in het parlement zit, zul je je moeten houden aan de lijn van die partij. Een discussie aangaan is prima, maar als je alleen staat in je plannen dan kun je je afvragen waarom je voor die partij in de kamer zit. Een afwijkende mening ligt dan niet zozeer aan de VVD lijkt me...
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Hij wil nu een nieuwe stabiele beweging opzetten. Ik hoop dat het hem lukt en dat Joost Eerdmans zich erbij zal gaan voegen, want met de lpf wordt het jammergenoeg niets meer.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Het is een vergissing te denken dat ze ooit naar de "nieuwe politiek" hebben gewild. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Grappig dat trouwens op FOk Wilders rond de 30% van de stemmen heeft, zegt natuurlijk niets, maar het leeft dus wel.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Door je extremer uit te laten (en dus exact hetzelfde te zeggen) probeer je gelijk te halen ofzo? Vague. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Even een opschoning, reageer alsjeblieft alleen als je nieuws te melden hebt of inhoudelijk wilt reageren op iemand (door middel van argumenten!)
|
![]() |