Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 September 2004, 20:25   #1
K@rima!
Guest

Unhappy Geen zin in school..

Ik moet morgen weer voor het eerst naar school, ik ga naar 5vwo. En ik zie zo op tegen dit jaar..
Ik heb een N & G profiel gekozen, en ik ben al niet goed in natuurkunde. In de 4e ging het nog wel. Ik haalde ruim een 6, maar niet makkelijk.
Ik heb een ontzettende hekel aan het vak en zie het ook niet zitten huiswerk te maken. Ik weet nu dus al dat ik niet m'n best ga doen. En ik ben ontzettend bang dat ik het daardoor niet ga halen.. Ik heb ook absoluut geen motivatie. Vorig schooljaar heb ik (serieus) in totaal 10u aandachtig huiswerk gemaakt (leren voor toetsen niet meegerekend) En dat is erg! Ik wil dolgraag elke dag m'n werk afmaken, maar ik kan het gewoonweg niet!
Ik word door alles en iedereen afgeleid en ik heb zoiets van: 'Oh Karima, dat red je wel, je hebt nog 4uurtjes voor je toets.. dat doe ik zo wel ff. ' Vorig jaar lukte dat nog wel, maar ik weet zeker dat ik het dit jaar niet red als ik zo blijf denken..

Ik weet echt ff niet meer wat ik moet doen.. Ik ben zo lui, ik heb geen zin in dit jaar.. Echt niet! Maar ik wil zo graag overgaan.. Echt graag!

Ik voel me echt zielig nu..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2004, 20:32   #2
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

*kent dat gevoel*

maar euhm ... hoort dit niet thuis in klaagcorner?

sterkte, meisje
Oud 7 September 2004, 20:34   #3
K@rima!
Guest

Standaard

Hmm, t gaat wel over school maar tis wel geklaag..

Maarja, thnx in ieder geval..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2004, 21:03   #4
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Join the Club!
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2004, 21:30   #5
Flater
p 0 m p . .

Flater's Avatar

Standaard

`t Zelfde hier. Ik kom v/d mavo en ben nu met havo bezig. En dan moet je wel een andere instelling hebben die ik zeker nog niet heb.
Op de mavo was`t van "dat komt wel, ik heb nu geen zin" en dat kon gewoon. Je las een boek 2x snel ff door voor een grote toets en dan was`t gedaan.
Nu moet ik het bij gaan houden, anders lukt het niet, en heb er totaal geen zin in. Er zijn zoveel andere dingen die leuker zijn dan huiswerk! zelfs vervelen is leuker!!

Naja..we zien wel, `t zal er toch van moeten komen (maar niet vandaag )
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2004, 13:41   #6
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
Join the Club!

Daardoor zit ik ook op de havo ipv vwo, omdat ik het nu makkelijker heb en meer kans heb dat ik haal zonder weinig er voor hoeven te doen, omdat ik er vrijwel geen motivatie voor heb.
Oud 8 September 2004, 15:23   #7
Jennifer1203
Guest

Standaard

Tjah..ik heb ook last van het probleem dat ik niet al te goed ben ik natuurkunde ( toch vorig jaar een 7.4....dus op mijn eindrapport..dan vraag ik me meestal af..hoe kan het)
Maar ja..ik heb n gekozen ( en ga g kiezen )..voor mijn latere opleiding die ik wil
En niet alleen natuurkunde..ook wiskunde enzo..ach..ik moet gewoon goed mijn best doen..en gelukkig heb ik ehm... een zeer goed doorzettingsvermorgen
  Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2004, 16:41   #8
K@rima!
Guest

Standaard

Ik heb dat dus niet. Geen doorzettingsvermogen, geen motivatie.. Ik wil wel graaaag overgaan. Maar daar houdt het bij op.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2004, 16:48   #9
Nickchange
Lid

Nickchange's Avatar

Standaard

tja geen discipline, de jeugd van tegenwoordig
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2004, 17:03   #10
Flater
p 0 m p . .

Flater's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Klopt
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2004, 10:47   #11
K@rima!
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange
Dat weet ik nog net niet.. Zat leerlingen bij me in de klas die wel discipline hebben hoor!

Maar mijn tweede schooldag zit er op. En ik heb echt goed m'n best gedaan! Ik heb m'n huiswerk genoteerd en ook al dingen gemaakt. Ik heb eens goed met mezelf afgesproken dat ik ECHT iets ga doen dit jaar. En het helpt... tot nu toe
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2004, 23:20   #12
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Smile

dat had ik ook in mn 1e week hoor
maar nu ik een beetje mijn plek in de klas gevonden denk ik dat dit een heel kort jaartje gaat worden, superklas
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2004, 07:05   #13
Amneris
Guest

Standaard

Niet bedoeld als verwijt maar als je van tevoren al zo'n instelling hebt is de kans dat je het wel goed haalt een heel stuk kleiner. Probeer jezelf op te peppen, te motiveren. Desnoods verzin je voor jezelf datje voor elk goed cijfer of voor elke week dat je goed je werk hebt bijgehouden iets leuks mag doen, winkelen ofzo weet ik veel, whatever makes you happy. Misschien raak je dan gemotiveerder. Sterkte, ik heb ook geen poep zin meer in het laatste jaar .
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels