|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik volg een secretariele opleiding.
ik ben nu 3e jaars en heb nog een half jaartje te gaan. Wij werken daarbij in projecten. 1 van onze projecten is, zamel geld in voor een kindje en schooltje in Gambia. Dit moeten we doen in de vorm van een avond, dus denk hierbij aan een rommelmarkt, een symposium enzovoorts. Nu moeten wij dit dus ook gaan doen, maar ik en de andere uit mijn groepje vinden dat eigenlijk niet zo origineel omdat dat de jaren daarvoor ook al gedaan is. Vorig jaar is er een talentenjacht gehouden (die puistenkop van idols was er ook) Heeft er misschien iemand ideeën en manieren waarop wij dat geld in kunnen zamelen? Misschien heeft iemand wel eens zo'n avond meegemaakt, en heeft daar leuke herrinneringen aan? alle ideeen zijn welkom ! |
![]() |
![]() |
#2 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
een wafelenbak?
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Laat mensen allerlei lekkere hapjes maken.. Uit het buitenland. En die kun je dan verkopen..?
Met een beetje fantasie kom je heel ver hoor.. |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Striptease schijnt goed te helpen bij mannelijke personen.
|
![]() |