|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]()
bron: http://ww.rtlnieuws.nl
Citaat:
Feit is dat Bin Laden nooit is gevonden, feit is zoals aangehaald in het artikel dat er vaak naar al-qaeda wordt gereffereerd. Mijn mening: Ik denk dat deze hoogleraar een aantal dingen vergeet, namelijk dat al-qaeda altijd al een sub-leiderstructuur heeft gehad het feit dat bin laden geen leiding heeft zegt dus helemaal niets. Los van het feit dat de vraag is in hoeverre bin laden technishe leiding heeft gehad, zover ik weet is hij meer een spreekbuis c.q. planner of "ideeenmaker" waar er overginds veel meer van zijn binnen zijn beweging. Ik vind de opmerking dat islamitische terreur geen noemenswaardige bedreiging vormt naief, we hebben 11 maart gezien en in Nederland zijn er recentelijk ook aanhoudingen verricht omdat er een aanslag was gepland. En mijn speculatie is dat er nog veel meer aanslagen worden verijdelt, maar dit wordt stilgehouden. Het feit dat het aanlat aanslagen is afgenomen is een onvolledig getal, gezien er niet wordt vermeld hoeveel aanslagen er zijn tegengehouden, plus dat dit nogal een makkelijke redenering is De beveilinging is nog nooit zo hoog geweest. over de oorzaken: Ik weet niet hoe de zaken in belgie zijn geregeld maar ik denk dat Nederland genoeg heeft gedaan om intergratie te bevorderen. Ik woon zelf in een wijk die voor ruim 90% uit allochtonen bestaat en de gemeente gaat in aanpassen zelf zo ver dat sommige borden tweetalig zijn. Realistisch is deze meneer denk ik niet, allochtonen krijgen via allerlei programma's meer kansen als een nederlander op hetzelfde nivo. Er is eerder sprake van teveel positieve discriminatie dan van gebrek aan acceptatie, het probleem hierbij is ook dat positieve discriminatie en dingen die allochtonen wel mogen en anderen niet het acceptatie proces in de weg zit. Het creeeren van Ghetto's ? laat hem hier maar eens langkomen het zit hier toch ernstig dichtbij officieel geen is het ghetto geen , maar georganiseerde "hanggroepen" |
|
![]() |