|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
... ga je er met volle moed heen. Neem je je camera mee, want het is altijd leuk om weer te zien hoe leuk het feestje was. Nou dit keer dus niet.
De inhoud van me tas is gewoon gestolen !! ![]() Wij met z'n allen zoeken in de bosjes enzo, maar niks gevonden. Vanochtend: Me mams ging zoeken op een bepaalde plek, richting de stad, en wat vindt ze ? Mijn ID, mijn giropas ( waarschijnlijk weggegooid omdat ik het meteen heb geblokkeerd ) en nog een paar pasjes en kaartjes!! ![]() Stelletje ASO's man... Het moest 1 van die uitgenodigde lui geweest zijn, want ze wisten dat ik een camera had, en de jassen en tassen van de andere waren niet geplunderd... Vanmiddag aangifte gedaan. Ik hoop echt dat er ze werk van maken, want die camera was echt niet goedkoop ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ohh.. Daar kan ik dus ook echt zo boos om worden! Waar h__lt iemand het lef vandaan zomaar in andersman spullen te gaan neuzen?
![]() ![]() Gelukkig heb je iig je pasjes terug.. Je OV ook? ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
wat een *******honden dan joh!
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
dat is niet leuk
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Nerd
|
![]()
tja das kut....gelukkig hou ik altijd mijn camera in m'n broekzak
![]() |
#7 |
Trots van het noorden.
|
![]()
bah dieven
![]() |
#8 |
jocking
|
![]()
ah das kut, irritante mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven
![]() Was het een groot feest trouwens? of gewoon met een groepje bij iemand thuis?
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
dat is zeeeer kut
![]()
![]() |
#10 |
Ja?
|
![]()
idd, stom :s
wel beter btw dat je iig wat terug hebt
![]() |
#11 |
veteraan
|
![]()
van je vrienden (en/of hun vrienden ) moet je het maar hebben
![]()
![]() |
#12 |
Über Mensch
|
![]()
kan je het niet aangeven bij de verzekering!? krijg je em misschien terug ofzo, alleen jammer vd foto;s die derop stonden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Hm m'n OV is niet terug. Die gaan ze - als ze zo dom zijn - doorsturen naar IBgroep ( vindersloon ). Maar dan komen ze zo achter de namen van die lui
![]() Het was een feest van een goede vriendin bij haar thuis, en er waren iets van 30 mensen aanwezig. Er zaten ook veel lui bij die ik niet echt kende, waaronder 2 meisjes ( die zijn ook mijn hoofdverdachtes ), die als laatsten tussen 23.15 en 23.45 weg zijn gegaan. Zij kenden verder ook niemand, en ze keken een beetje vaag om hun heen. Tussen 11 en kwart over 11 checkte ik mijn tas nog en toen lag het er nog in. Die 2 meiden gingen weg, ik keek om kwart voor 12 weer en het was weg ... Veel mensen zeiden ook dat ze naar de stad gingen. En ja hoor, richting de stad vinden we die spullen. Dus waarschijnlijk waren het die trutten. Maar ja, onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Ik hoop echt dat ik die camera weer terugkrijg, zo niet van de verzekering. We zitten daar al achteraan. Morgen alles regelen met OV, ziekenfonds, en dat soort dingen. Stomme lui ![]() Idd die foto's die erop stonden waren heel leuk ! Ook foetsie ![]() Maar dat meisje die dat feest heeft georganiseerd, had ook foto's gemaakt dus ![]() ( en die camera lag gewoon los, in het zicht op de kast, niet gejat. ) |
![]() |