|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo allemaal
Mijn naam is Sabrina, ik ben 19 jaar . Ik studeer aan de HBO in Arnhem en op dit moment loop ik stage in Engeland. Ik hou van dansen, muziek, uitgaan en nieuwe mensen leren kennen. Bij mij op school komt het niet veel voor dat studenten stage lopen in het buitenland en ik vroeg me af hoe dat bij jullie op school is. Hoop snel wat van jullie te horen. Groetjes Sabrinas |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Hoi hoi
![]() Ik ben Kris, Bij mij op school lopen ze ook stage in het buitenland, had zelf de mogelijkheid ook maar niet gedaan. Hoe lang blijf je daar en voor welke opleiding (richting)?? |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
welkom op het forum
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Hi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORE!!!
|
![]()
hellow
![]()
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
Hai
![]() ![]() Op mijn school hebben we een aantal keer een Amerikaanse highschoolleerling gehad, das wel erg leuk ![]()
![]() |
#7 |
Super Lid
|
![]()
bij ons moete / kunne de leerlingen van de opleiding toerisme hebbe de mgelijk heid om in het buitenland.. en een vriend van mij is voor school na kreta geweest dit jaar en volgend jaar moet ie een paar maande na Spanje
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
hallo
bij ons komt het wel veel voor dat mensen in het buitenland stage gaan lopen ik zou het alleen niet kunnen, spreek engels wel aardig, maar niet om dingen uit te leggen ![]() |
![]() |