|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb een pc (pentium 2) van mijn oom gekregen, er zit een geluidskaart in, maar volgens mij zit daar nog geen driver of iets dergelijks bij...
Weet iemand hoe ik deze geluidskaart weer aan de loop kan krijgen?? waar ik een dergelijke driver weg kan halen?? Groeten |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
www.funing.nl
|
![]()
je kan ook hardware eigenschappen bekijken , dan effe die naam googlen en dan staan er vast drivers bij ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik zal ff kijkuh wat er op staat,
maar verder geen andere manier voor?? gewoon een standaard universele driver ofzo.. Ik heb trouwens al gekeken bij Hardware, maar hij geeft geen nieuwe hardware aan, betekent dit niet dat de geluidskaart al geinstalleerd is en er al een driver aanwezig is?? Dan zou het ergens anderz aan moeten liggen..of is dit niet mogelijk... Groeten |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Verder kan het idd prima dattie al geďnstalleerd staat, dan is misschien het volume verkeerd ingesteld, et plugje verkeerd ingeplugd, noem maar op. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Nee hij zit prima ingeplugd en ook het volume staat op 100%..tog is er iets wat niet goed zit..en hij geeft hem niet bij nieuwe hardware, dan iz ie tog al geinstalleerd lijkt mij...
|
![]() |
![]() |
#8 |
.
|
![]()
staat hij ook niet bij onbekende apparaten ofzow?
Het makkelijkste is om gewoon je kast open te maken en kijken wat voor een geluidskaart je hebt..
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|