|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
architect of life
|
![]()
Zomaar. Floor is vertrokken en heeft me in de steek gelaten.
Dinsdag hoorde ik het voor het eerst. Dacht dat het een grap was. Floor kennende. Vandaag was hij niet op school. Hij is naar 't Sint-Janscollege. Hij heeft mij in de steek gelaten en ik heb het gevoel dat het mijn schuld is. Ik jaag mensen weg... 5LWi8 is niet langer een klas. 'k Weet niet wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant voel ik me in de steek gelaten, maar aan de andere kant kan ik zijn keuze best wel begrijpen... En ik respecteer ze ook wel. En het ergste van al is dat ik zelf nog van plan ben geweest om weg te gaan. Maar dat was eind mei. Vlak voor de vakantie. Ik zou niemand in de steek hebben gelaten... Ik ben zo ontzettend boos op hem en eigenlijk heb ik daar nergens een reden voor. Ik voel me zo leeg ... En dan nog het ergste van al waren de grapjes van Ward vandaag: "Bekijk het positief, Lieselotte, ge zijt nu de slimste, de domste, de mooiste, de lelijkste, ... kortom ge zijt gewoon alles. Lieselotte, ge zijt perfect!" Zeer grappig ![]() Flater, is dat plekje in je berging nog vrij?