|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik zit met een probleem. Ik moet een verslag schrijven voor Nederlands over deze man, aan de hand van vragen die we gekregen hebben. Een van die vragen is: 'Wel mensbeeld schetst Boon in Menuet? Licht at toe met voorbeelden.'
Ik kom er niet uit! Kan iemand me helpen????? |
![]() |
![]() |
#2 |
architect of life
|
![]()
Wrs heb je een tekst/boek moeten lezen van hem. De vraag is toch duideljik lijkt me: hoe wordt de mens erin voorgesteld?
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
lijkt mij ook jah
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ja, dat is het hem nou juist. Ik heb inmiddels ook dat boek gelezen en ik heb geen flauw idee!
|
![]() |
![]() |
#5 |
FORE!!!
|
![]()
dan heb je hem denk ik niet goed genoeg gelezen
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Whahahah! jullie zijn echt grappig met z'n allen hier zeg!! Tjonge...... Heb het boek helemaal gelezen en kan gewoon niet zeggen wat voor mensbeeld hij schetst... Ipv van die 'bijdehante' opmerkingen te geven, zou ik het leuk vinden als jullie me konden helpen!
|
![]() |
![]() |
#7 |
architect of life
|
![]()
Mss al aangedacht dat wij dat boek nog niet gelezen hebben?
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Daar heb ik zeker aan gedacht en dan vraag ik me af waarom je in ****naam reageert!! Sorry hoor, maar hier heb ik dus echt gewoon totaal niks aan!
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
als er niemand reageert ga je vast klagen dat er niemand reageert, daarom reageren we wel zodat je in ieder geval weet dat we niets weten.
lief he |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Whahaha, dit is echt te rg, dat we hierom moeilijk doen! Sorry hoor, maar heb het inmiddels ook al niet meer nodig, en bedankt voor jullie 'nuttige' reacties!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ja grappig he HA HA HA HA HA
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
dit is echt een schoolvoorbeeld van zo'n nieuw lid dat hier even langskomt omdat ze moeilijkheden heeft met haar huiswerk en waar we achteraf niets meer van horen...
heb ik persoonlijk weinig problemen mee, maar niet onmiddelijk beginnen te zeiken dan.. ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FORE!!!
|
![]()
ach jah ... weer een "probleem" opgelost
![]()
![]() |
#14 |
Guest
|