|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Korte inleiding;
Ik heb aan het begin van het jaar afgesproken met een toemalig goede vriendin van mij mijn profielwerkstuk te gaan maken. Later kregen we last van wederzijdse irritaties en afgelopen woensdag tijdens een bespreking met de begeleidsters, kreeg ik van de begeleidsters [!] te horen dat mijn 'partner' het alleen wilde doen. Nu is het dus al zo dat ze mij er niet op aangesproken heeft, maar ik het van de begeleidsters moet horen, iets waar ik al van baal. Tweede ding waar ik van baal; ik heb al 2 keer zoveel aan dit profielwerkstuk gedaan als zij, terwijl zij dit onderwerp dan mee wil nemen. Oftewel; Ik moet een nieuw onderwerp zoeken. Dit is dus mijn probleem; ik moet het eigenlijk 10 december inleveren, wij hebben uitstel gekregen tot 15 december. Dan moet ik het voorlopig PWS inleveren, maar ik moet nog wel een ander onderwerp hebben!! Kan iemand mij helpen met suggesties voor onderwerpen en eventueel een onderzoeksvraag?! Alvast bedankt! |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
als je verhaal klopt zou ik naar de examencomissie gaan
![]() of kies allebei een nieuw onderwerp.. ![]()
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Logboek laten lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik ga zeker klagen, want ik vind dit belachelijk.. Kijk als het nou in overleg was gegaan.. Maar nee.. ze vond het nodig om eerst te gaan klagen en daarna mij op de hoogte te laten stellen.. Maar ik moet alsnog een nieuw onderwerp hebben.. Maar ik weet niet wat ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
FORE!!!
|
![]()
naar de examencommissie gaan en bezwaar aantekenen ... want dit kan gewoon niet