|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
.
|
![]()
belde m'n mams een uur geleden op..
jah er is ingebroken thuis... ze hebben het huis overhoop gehaald.. camera gejat, gamecube gejat, geld gejat en misschien juwelen gejat die van m'n (overleden) oma waren en m'n moeder wel veel waarde aan hechtte... kijk het geld maakt geen fuck uit.. daarvoor zijn we verzekerd.. maar het is wel een enge gedachte dat iemand door een raampje te forceren je huis binnen kan komen en alles kan doen... voor hetzelfde geld had hij onze hond mishandelt ofzow ![]() noujah... weg gamecube... had ik hem nu toch maar mee genomen toen ik weer naar utrecht ging... toch gek dat iemand smiddags je huis binnen kan komen zonder dat iemand van je buren het doorheeft ofzow... echt... dieven... moeten ze eens flink in hun ballen schoppen... noujah... whatever... het is maar materiaal.
![]() |
#2 |
-
|
![]()
Oei nee, da's niet positief... Ik hoop voor jou in ieder geval dat de "schade" wat meevalt ofzo.
Zonde van je spullen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik hoop voor je dat de verzekering alles vergoedt, want die lui zijn moeilijk hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Getver, naar
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
dat is niet leuk :s
ik denk daar ook regelmatig aan, zeker wanneer ik in gent ben en dus alleen bed. stel je voor dat ze zouden inbreken wanneer ik thuis ben, 's nachts. zit wel op de tweede verdieping, maar je kan op de platte daken lopen. hopelijk vinden ze iets terug, mss onwaarschijnlijk, maar het kan gebeuren.
![]() |
#6 |
p 0 m p . .
|
![]()
Je pc staat er in elk geval nog
![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
Best wel kutje.. zeker die juwelen van je oma..
![]() |
#8 | |
.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Sjeez dat is zeker zwaar klote!
![]() Hebben ze echt het hele huis overhoop gehaald? Raar idee he dat er hier zo in de hasseler es ingebroken wordt. Dat veilige gevoel ben jij en je ouders nu misschien een stukje kwijt. Raar dat ze de computer niet hebben meegenomen.. Misschien te groot en zwaar... Het is voor hen ook ideaal om zo via het achtersteegje weg te kunnen komen..:@ |
![]() |
![]() |
#10 | |
.
|
![]() Citaat:
maar weet je wat stom is? in de hasseler es wordt de laatste tijd heel veel ingebroken (schijnt) maar niemand krijgt er een waarschuwing voor... das toch achterlijk ofniet?
![]() |
![]() |
#11 |
Ja?
|
![]()
klote idd :/
![]() |
#12 |
veteraan
|
![]()
in me nieuwe huis ga ik dus echt wel extra sloten monteren
![]()
![]() |
#13 |
Banned
|
![]()
best lullig voor je lau, maar ik ben ook al meerdere malen bij jullie thuis geweest dat er niemand was en dat de achterdeur gewoon openstond
maar toch fucked up idd dat het 's middags in onze wijk kan gebeuren en lullig van je cube man, zal vanavond ff langs je ouders heen gaan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
klote :/
vooral het idee dat er zomaar andere mensen in je huis komen.. brr was sarah er trouwens? ik heb toch wel es gehoord dat dieven huizen met honden heel subtiel vermijden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bianca
|
![]()
Van die sieraden is het nog het ergst.. De rest valt te vervangen. En het idee dat er iemand in je huis is geweest, en aan JOUW spullen heeft gezeten en in jouw kasten enzo is geweest.. Dat lijkt me erg...
![]()
![]() |
#18 | |
.
|
![]() Citaat:
maar sarah is niet echt een waakhond ofzow...
![]() |
![]() |
#19 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
jocking
|
![]()
pff, kut streek is dat wanneer mensen zonodig aan andermans spullen moeten zitten
![]() ![]() En direct hele idee dat je in een veilige buurt woont naar de klote ![]() Behalve de sierraden hopelijks niks anders met emotionele waarde gejat? ![]()
![]() |
#21 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Über Mensch
|
![]()
In me antikraak villa
![]() ![]() en het meest waardevolle, me pc, staat boven. Kutje man, ik zou dit niemand willen laten overkomen. Echt kut zoiets! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
FORE!!!
|
![]()
klote ... aangezien ej van de verzekering nooit 100% van het bedrag terug krijgt ...