|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
ik deacht ik ga halo maar eens spelen maar ik zit een beetje vast (in eerste level al
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() this is the door i cant open.... :unsure: de escapepods zijn al weg en ik moet iets doen maar de enige weg is die deur maar die krijg ik niet open. ik heb op 'E' gedrukt maar dat hielp niet, ik heb geen granaten... ![]()
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
je moet doorblijven lopen tot je uiteindelijk bij een deur komt waar je niet verder kan, rechts van je zit dan een luchtschacht (schacht
![]() ![]() op dat eerste plaatje moet je gewoon naar voren blijven lopen dacht ik, tis die kant op als ik t me goed herinner ohja ennuh.....deuren die je niet open krijgt, kunnen ook niet opgeblazen worden ![]()
![]() |
#3 |
Trots van het noorden.
|
![]()
op mijn xbox ziet het er zelfs beter uit
![]() |
#4 |
Nerd
|
![]()
ik snap echter wel waarom hij zijn graphics op laag heeft staan, je hebt er een supercomputer voor nodig wil je dat ie goed en soepe draait met de hoogste graphics
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
Snap dat eigenlijk niet.. Als je kijkt naar de specs van de xbox is een gemiddelde PC (van een jaar oud) toch gewoon beter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
boooooooooooooooooooring
|
![]() Citaat:
![]() dat is deze, maar ik zal ff kijken, en zit niet te zijken over mn comp. daar gaat het dit topic niet over
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
lekker on-topic over die graphics maja =P
best rotgraphics jah.. maar kan ook aan een lage qualiteit screenies ligge hea ![]() en nee ik zeik niet want mij boeie graphics niet ![]() tis wel gewoon grappig spelletje om weer is te doen ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nerd
|
![]()
@ Hegje: nee ik heb t niet over die deur....je moet niet bij die escape pods kijken maar nog verder. de kleine doorgang op die screenshot is zeshoekig, de schacht bij de deur waar ik t over heb is in een vierhoekige gang dacht ik
![]() ![]() als t vanaaf echt niet lukt, installeer ik zelf Halo nog wel en ga ik een goeie screenshot maken ![]() ![]() edit: tis geen ramp trouwens, want ik zat ook bij t eerste level een tijdje vast ![]()
![]() |
#9 |
Super Lid
|
![]()
Is toch zo'n smalle gang waarbij het de bedoeling is dat je de flashlight gebruikt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
bij de xbox worden de "zwakheden" van de xbox gebruikt om het meest grafische eruit te persen.
en weetje wat voor resolutie je tv heeft? haalt de framerate behoorlijk omhoog |
![]() |
![]() |
#11 |
Ik wel, Jij ook?
|
![]()
hehe dat level is makkelijk :-)
Ik ben een heeeeeeeel stuk verder. Loop nu op gare spinnen te schieten ![]() maar je moet ergens rechtdoor, en dan val je en woor je er ingesleept. Dan vlieg je weg en crasht je schip. en dan begint t spel een beetje en denk dat hij alles low heeft, bij mij is alles zeer mooi