|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Als je bijvoorbeeld thuiskomt van een lange dag, en je ouders blijken niet thuis te zijn. Je weet nergens vanaf, en ze zijn niet bereikbaar.
In mijn geval kon ik alleen maar mijn oma bellen, en haar kreeg ik ook niet aan de lijn. Je begint je dan de ergste dingen voor te stellen die er maar kunnen gebeuren, bah... en dan hoop je dat het toch allemaal weer goedkomt. Wanneer maken jullie je zorgen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Op dit moment over mijn oma want ze heeft kanker, het is alleen nog niet bekend in wat voor stadium, dit is vrijdag bekend geworden dus het is allemaal nieuw en onwerkelijk.
Verder maak ik me zorgen over mijn broertje, hij is verstandelijk gehandicapt en daarom zo kwetsbaar. Ik maak me zorgen over de veiligheid in de wereld. En nog over meer dingen maar die ga ik hier niet allemaal neerplanten. |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik maak me eigenlijk nergens veel zorgen over op t moment, gister wel. Toen maakte ik me zorge of ik me werkstuk nog af zou krijgen (wat gelukkige gelukt is).
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Over het algemeen hoef ik me vaak niet zo zorgen tem aken, hier is altijd wel iemand thuis die weet waar iemand anders is zeg maar..
en we hebben zo'n krijt bord in de keuken hangen waar je neer kan zetten waar je heen gaat enzo.. En anders hangt het echt van de siuatie af.. als ze ergens heen zijn en ze komen veel te laat terug ja dan ga ik me wel druk maken ja ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
Het is nog steeds iedere keer goed gekomen. ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
Neh ik maak me niet zo snel zorgen.. maar meestal laten ze hier wel een briefje achter of ik kan paps en stiefmama bereiken op hun mobiel.
Als ze de volgende morgen nog niet thuis zijn.. dan is er vast iets aan de hand. Maar eerder hoef je je hier geen zorgen te maken.
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
aangezien mijn papa en mama nog wel eens door Nederland moeten reizen voor hun werk, ga ik er meestal vanuit dat ze in een bespreking ofzo zitten wanneer ik hen probeer te bellen maar ze niet opnemen. Pas wanneer ze de volgende dag nog niet bereikbaar zijn, dan ga ik me pas zorgen maken, maar dat heb ik nog niet meegemaakt, aangezien ze altijd voor het avondeten wel van zich laten horen wat er moet gebeuren met het eten
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]()
Nee helemaal niet eigenlijk, maarja me ouders hebben het zelfde
![]() was keer op vakantie met dropping aan meedoen, begon om 19:00 meestal ben je dan rond 21:00 weer terug, maar ik kwam pas om 0:30 weer terug met me groep ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amanda
|
![]()
ik maak me niet snel zorgen, als ik niet weet waar iemand is bel ik gewoon ff mobiel maar er ligt vrijwel altijd wel een briefje ofzo op tafel... maar ik ben het gewend dat mijn ouders weg zijn duss... maak me niet echt snel zorgen daarom ofzo..
![]() |
#10 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
kijk, dat is zo'n beetje het enige voordeel van geen ouders meer hebben: geen zorgen meer maken om ze.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ja, ik maak me best veel zorgen over het algemeen. Ik ben altijd al een piekerkindje geweest. Nachtenlang wakker liggen omdat ik ergens aan lag te denken, dat soort dingen. Vroeger piekerde ik heel erg veel over mijn papa, maar nu hij dood is maak ik me juist weer zorgen over mijn mama. Zij is al een paar keer opeens opgenomen in een ziekenhuis en elke keer als ik een ziekenauto hoor denk ik dat er weer iets met mama is.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik wil je niet bang maken, maar mijn mama is ook echt doodgegaan. ![]() Spend veel tijd met haar nu ze er nog is. Ik meen het. Als ik een paar jaar terug in de tijd kon gaan... |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Eigelijk maak ik me zo goed als nooit zorgen. Alleen vorige winter dan om mijn broer. Die was toen dakloos en het vroor nogal, maar goed gelukkig/helaas heeft hij het overleefd.
|
![]() |
![]() |
#15 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
*grijns* dat advies heb ik die klootzak ook al gegeven. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
k ben eigenlijk meer n persoon met de instelling 'don't worry, be happy'.. meestal heeft ergens zorgen over maken geen echt effect, dus laat k t daar bij...
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() nee zelfde hier, ik trek me van de meeste dingen ook weinig aan en ben meestal erg gemakzuchtig.... in tegenstelling tot me ouders die overbezorgt zijn |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Über Mensch
|
![]()
ik maak me echt niet snel zorgen
als iemand zich niet meld ofzo, kan gebeuren |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Ik probeer me niet te snel zorgen te maken. Het leven is te kort om je overal druk om te maken...
|
![]() |