|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heb jij nou ook een eigen a-la-receptione ? Deel het hier
![]() Soms heb je weleens van die momenten dat je echt zin hebt in iets lekkers, maar dat er in principe niks in huis is. Welke middelen gebruik je dan voor je zelfgemaakte lekkernij? ![]() Ik heb wel een paar tipjes: 'Fairway' (3 personen): - mineraalwater - verse jus - 2 kiwi's - 4 schijfjes ananas - Poedersuiker Hoe maak je het: Snijd de kiwi en ananas in kleine stukjes. Prak het samen tot een papje en doe het in de blender, samen met de sinassappelsap. Zet het op het hoogste standje, tot het helemaal vloeibaar is. Schenk het in, doe er een kwart glas mineraalwater in, roer er een beetje suiker door en tadaa ![]() 'biscuit-a-la-mielie' ![]() - 2 biscuitjes - Chocoladepasta Smeer een beetje chocopasta op een biscuitje, leg ze op elkaar en smullen maar ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
pffffff ik kook nooit
|
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Dat 'Fairway' wat je maakt is toch juist iets wat je maakt met ingrediënten die je niet standaard in huis hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ja maar bij wijze van spreken dan...ofzo
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amsterdam Original
|
![]()
Pizza met kreukelpatat en chocola
![]()
![]() |
#6 |
Über Mensch
|
![]()
ik heb niet veel in huis dus denk dak nix kan maken wat hier zal staan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
Mijn diner voor 2:
5 gangen Vooraf: Glaasje wijn Je pakt 2 glazen en schenkt die vol met cheap supermarkt wijn Voorgerecht: Bamisoepje Volg de aanwijzingen op de verpakking Hoofdgerecht: Nasi ala Kampie Rijst Soepgroeten Gehakt (liever nog Met) Satesaus Nasikruiden Bereiding: Eerst gehakt bakken, dan rijst koken, is gehakt gaar gooi je er de soepgroenten en nasikruiden door. Dan mik je de rijst erbij. En maak je ff satesaus. Die mik je er dan ook door. ZOrg voor een goede verhouding! KLAAR Nagerecht Heerlijke volle boeren yoghurt met stukjes fruit ![]() Daarna Kopje koffie zetten. En lijkt dat ook lekker? ![]()