Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 March 2005, 06:24   #1
volumeknopje
Guest

Standaard hoe richt jij je vakantie in

Ben jij iemand die twee weken lang op het spaanse strand gaat liggen of meer iemand die bergen gaat beklimmen, kanoen, weetikveelwatnogmeer...

mensen die twee weken lang aan het strand liggen snap ik niet zo goed. Lig je twee weken op het strand en dan...? heb je nog niks van het land gezien...

wij doen altijd een soort mix van musea afstruinen en strakke dingen doen Nouja, musea afstruinen...gewoon mooie plaatsen bezoeken en "bezienswaardige dingen" (ooh god, wat een reisgidsen-woord... ) bekijken.
En verder dingen als kanoen, bergen beklimmen, wandelen of fietsen...in noorwegen hebben we zo'n gletsjer beklommen, dat was echt tof

Nouja...wat doe jij dus 't liefst in je vakantie?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 07:01   #2
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

uhmm... hier is het dus 3 weken lang in Turkije:

strand/zwembad
douchen
uiteten
winkelen
ergens wat drinken enzo
slapen

en dat dan 21 dagen lang.. oja en meestal gaan we wel 1 dag op excursie ofzo, lekker heel de dag lam op een privé bootje zonnen of actief op jeepsafari of quadrijden

en ik hoef niet veel van turkije te zien.. heb het al gezien ben er al te vaak geweest dat ik de tel kwijt ben geraakt
2x alanya
3x marmaris
1x bodrum
1x bitez
1x kusadasi
1x side
1x antalya
1x manavgat
1x gümbet
en ik vergeet vast nog wel ene paar dingen
dusss
Oud 17 March 2005, 08:18   #3
appelshampoo
Guest

Standaard

ik ga dit jaar alleen maar naar Parijs, en dat wordt dus: shop til you drop! En naar het graf van jim morrison, de eiffeltoren en het louvre.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 08:19   #4
Jamiel
Guest

Standaard

Wij zijn hier meer 'erop-uit' luitjes, binnen Nederland dus
Heb nu ook al teveel dingen gezien, geen zak meer aan.

Maar vorig jaar en dit jaar naar Disney in Parijs, da's wel lachen!
We blijven ook alleen in het park zelf, want de jongens willen niet naar Parijs..
Best wel jammer eigenlijk, want ik zou best nog weleens naar de Eiffeltoren willen.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 08:52   #5
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

2 jaar terug in italie zijn we echt super actief geweest en vorig jaar in hongarije alleen maar in de zon gelegen en uit omdat daar niks te doen was verder.

dit jaar in rhodos wordt het overdag aan het strand of zwembad liggen en af en toe de oude stad van rhodos bekijken en 's avonds op stap.
verder wil ik graag duiken en op jeepsafari maar aangezien beide 45 euro kosten ga ik denk ik voor 1 van de 2

Laatst aangepast door The6thgate : 17 March 2005 om 08:55
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 08:56   #6
eniT
Guest

Standaard

meestal alle dagen wandelen in de bergen... en dan toch een dag naar een stad.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 09:07   #7
Plankje
Guest

Standaard

ik hou eigenlijk niet zo heel erg van op vakantie gaan. Ik ben het ook al 2 jaar lang niet meer geweest, maar als ik op vakantie ben dan ben ik zo iemand die het liefste overdag een beetje op het strand ligt en 's avonds een beetje gaat stappen. Niet veel bijzonders en ik denk ik niet dat ik bepaald creatief ben met het inrichten van mijn vakantie
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 11:07   #8
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Ik plan nix voor een vakantie.. zodra ik daar ben zie ik vaak wel.. ligt heel veel aan het weer enzo..
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 11:58   #9
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile

Ik ga stedentrips doen. Heb in ieder geval al iemand die mee wilt naar Berlijn. Wil verder nog naar Londen, Brussel, Parijs en Praag. Dus even kijken hoe ik dat ga doen
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 12:52   #10
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Als ik met vrienden ga dan is het wel zo leuk om lol te hebben, relaxed naar het strand te gaan, uit te gaan, etc. Maar vaak wil ik ook wel zoveel mogelijk van de omgeving zien, al zal ik daarin niet zo extreem zijn als ik met anderen op vakantie ga Met mijn ouders deed ik dat wel altijd met plezier. Maar als zoals deze zomer in Turkije een geweldige plek als Efeze om de hoek ligt, dan moet ik daar wel gewoon heen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 17:37   #11
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Als ik met vrienden ga dan is het wel zo leuk om lol te hebben, relaxed naar het strand te gaan, uit te gaan, etc. Maar vaak wil ik ook wel zoveel mogelijk van de omgeving zien, al zal ik daarin niet zo extreem zijn als ik met anderen op vakantie ga Met mijn ouders deed ik dat wel altijd met plezier. Maar als zoals deze zomer in Turkije een geweldige plek als Efeze om de hoek ligt, dan moet ik daar wel gewoon heen
Omg ik wil ook naar kusadasi toe, was best wel dope daar.

Ik chill em als de motherfuck tijdens vakanties Maar ik ben eigelijk alleen met ouders gegaan (ja triestig he?) en dit jaar ga ik niet want ik heb geld nodig, maar alsik zou gaan zou het vast weer chillen en luieren Tripjes ofzo doe ik liever niet aan
Oud 17 March 2005, 19:59   #12
annomeisje
Guest

Standaard

Personelijk vind ik het altijd heerlijk om de cultuur van een plekje te proeven en om stadjes e.d te gaan bekijken. De tourist uithangen dus. Maar dat is gedeeltelijk ook zo omdat ik altijd blaren van de zon krijg, dus het strand is geen pretje voor mij.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 08:00   #13
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ben ik ook geweest Efeze is zeker mooi, behalve dan dat er ook gewoon slangen zitten en het er fucking heet is in de zomer, je moet echt veel water etc. meenemen
Oud 18 March 2005, 10:46   #14
lieve colafles
Guest

Standaard

ik houd van culturele, redelijk actieve vakanties..

als ik ergens ben wil ik het liefst met de mensen daar praten en een beetje de cultuur zien.

Mijn vakanties zien er meestal als volgt uit:

3 weken zeilen
(fietsen, tenminste dat ben ik dit jaar weer van plan)

en dan de rest een beetje zelf invullen. dan bevind ik me overal en nergens..
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 15:51   #15
kreej-z
Lid

kreej-z's Avatar

Standaard

ik vind t leuk om t een beetje af te wisselen: Overdag op het strand zonnen, zwemmen, sporten (watersport/beachvolley), 's avonds lekker eten, terrasje pakken, winkelen, uitgaan en sommige dagen lekker wat cultuur opsnuiven door naar een mooie stad in de buurt te gaan of zoiets dergelijks.
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 22:51   #16
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate

dit jaar in rhodos wordt het overdag aan het strand of zwembad liggen en af en toe de oude stad van rhodos bekijken en 's avonds op stap.
verder wil ik graag duiken en op jeepsafari maar aangezien beide 45 euro kosten ga ik denk ik voor 1 van de 2

Rhodos... *Herinneringen*
Echt zalig om op vakantie te gaan naar daar!! Wrs gaan wij in de zomervakantie ook terug naar Rhodos, ik hoop het echt!

Als wij op vakantie gaan (we gaan altijd ofwel naar Griekenland, Rhodos dus, daar ben ik ondertussen al een keer of 6 geweest, ofwel naar Tunesië, waar ik toch ook al een keer of 4 geweest ben), gaat er een groot deel van de vakantie naar aan het zwembad + strand liggen, we bezoeken de stad, gaan wat eten, drinken, winkelen, ...
Niet echt actief dus, maar in ieder geval actief genoeg!
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 22:57   #17
The Phit
Guest

Standaard

vakantie vieren
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 08:51   #18
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Wij doen vanalles en nog wat.
Vorig jaar zijn we naar de Atlantische kust geweest en na drie dagen was ik het strand al beu . Gelukkig zijn mijn ouders ook geen mensen die lang kunnen stilzitten, dus het strand werd afgewisseld met het zwembad, wandelingen in de weinige bossen die daar te vinden waren (Gelukkig zijn mijn ouders geen die-hard-wandelaars die dagelijks minimum 25km willen gewandeld hebben op vakantie.), enz.
En natuurlijk, hetgeen ik het liefste doe, stadjes/steden bezoeken.
En 's avonds spelen we dan meestal een spel in de vakantiewoning of als er iets te doen is in het dorp/op de camping gaan we daar ook wel eens heen.
Oud 19 March 2005, 11:22   #19
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ìk combineer mijn vakantie het liefste met relaxen maar daarbij een enorme hoeveelheid aan cultuur etc.
Ik vind het zo zonde van je geld om naar een ver oord te gaan, om daar de hele dag met je reet op het strand te gaan liggen terwijl je dat in scheveningen ook kunt doen
desnoods in Frankrijk.
Maar als ik mij naar Turkije of Griekenland zou begeven zou ik toch eerst die historische shizzle daar gezien moeten hebben voor ik daar uberhaupt over na zou gaan denken..., maarja dat is maar mijn mening
Oud 19 March 2005, 13:50   #20
BlackTurtle
Guest

Standaard

het hele idee dat ik mn vakantie moet inrichten staat me niet aan ik leef bij de dag, en al helemaal op vakantie.

1x loret de mar
1x salou
1x benidorm
1x peniscola
1x titisee
1x tietsjerkstradeel
verschillende keren naar duitsland en belgie
ook een keer naar frankrijk

we gingen elke jaar op vakantie, alleen sinds de euro lukt het nietmeer.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2005, 15:55   #21
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
het hele idee dat ik mn vakantie moet inrichten staat me niet aan ik leef bij de dag, en al helemaal op vakantie.
Wij plannen dat ook niet voor we vertrekken hoor. Meestal is het mijn mama die de dag ervoor vraagt of het niet eens interessant zou zijn om naar plaats x te rijden en dan van plaats x naar plaats y en zo zijn we vaak een dagje onderweg. We nemen rustig de tijd om door de stad te wandelen, winkeltjes en musea te bezoeken, panorama's te bekijken, enz.
Het is niet zo dat we zeggen: en de zoveelste juli gaan we naar daar, dat gaat zo lang duren, dit, dat en dat kunnen we daar zien, de dag erna gaan we dat doen ...
Oud 19 March 2005, 23:40   #22
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
1x peniscola
dat vond ik dus pas echt een mooie stad <3 of vesting..of hoe zal ik het noemen...
Oud 20 March 2005, 12:07   #23
x-lizz-x
Lid

x-lizz-x's Avatar

Standaard

Ik ga dit jaar naar mexico.. En dan gaan we 1,5 week een rond reis maken, cultuur ding bekijken enzo.. En 1 week heerlijk relaxen op het strand en helemaal niks doen..

En daarna ga ik nog naar salou en daar ga ik alleen maar heen om uit te gaan, op het strand te liggen en dom te doen.
Oud 20 March 2005, 23:00   #24
anemic
Guest

Standaard

ik ga iig niet 2 weken op het strand liggen
ook haat ik megatouristische kutdorpjes, grote steden daarentegen vind ik dan weer niet zo erg ookal zijn er veel touristen.
ik ga het liefst een beetje mountainbiken,eten, voetballen, wandelen, skateboarden.. beetje actiever doen dan normaal..

maarja dat is de laatste jaren er niet van gekomen..

deze zomer
Hultsfred Festival (S)
Roskilde Festival (DK)
en 2 weken naar Estland in het kader van een uitwisseling..
en dan 1 augustus beginnen met mn stage..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2005, 13:54   #25
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Standaard

ohja..en schoolloos natuurlijk

Berichting Regels