|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Ja waarom zijn jullie op dit moment blij? (Als jullie dat zijn tenminste
![]() ... De examens eindelijk voorbij zijn, en ik ze over het algemeen wel goed gedaan heb denk ik ![]() ![]() ... Fysica verschrikkelijk GOED ging ![]() ... We morgen geen school hebben, donderdag 'n halve dag naar de bioscoop gaan en vrijdag ook maar een halve dag hebben. ... Het dan vakantie is!!
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
ehh ik ben nooit echt blij geloof ik
maar ik verheug me wel over het feit dat ik volgende week m'n tattoo krijg wh000t.
![]() |
#3 |
Über Mensch
|
![]()
ik ben niet blij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik ben niet blij omdat
... ik morgen nog examen heb (ajaj, engels, dat is niet m'n favoriete vak ![]() ... frans vandaag niet zo geweldig ging ... het hier pokkeslecht weer is! ![]() ... de computer stom doet |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
omdat ik in 2 dagen 3 uur les heb gehad.
omdat ik morgen 1 uur les heb. omdat ik morgen kan uitslapen. ![]()
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ik ben blij omdat...
- ik de mooiste jongen ter wereld of iig van deomgeving in mn msnlijst heb en die tegen mij praat ![]() - Ik naar de kapper ben geweest en ik er zo van hou als die in mn haar vroeten ![]() - Ik bijna examens heb en dus bijna van die kutschool af ben ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik ben blij omdat..
.. ik net een heel lief sms-je kreeg van een lieve jongen ![]() .. ik een nieuwe broek heb gehaald .. ik vanmiddag uur en kwartier heb gefietst ![]() .. ik geen zak voor school hoef te doen (3 weken al niet) .. ik zo lekker kippie kippie met patat ga eten ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
mijn vriendinnetje een lief smsje stuurde
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
ik ben niet blij omdat
...ik echt hondsmoe ben, en dus bijgevolg wat ambetantig ... mijn vlammetje mij straal negeerde, en kei verveeld keek toen ie me zag ![]() ... computer nog altijd kakkig doet ... engels aartsmoeilijk en stom is |
![]() |