|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
architect of life
|
![]()
Bussen vol bedevaarders vinden deze maand de weg terug naar de grot van Lourdes. Het andere zo rustige dorpje Oostakker wordt overspoeld door mensen die de plaats waar de wonderbaarlijke genezing van een openbeenbreuk van Pieter denaamontschietmenuneteven is gebeurd.
Ben jij iemand die wel eens een reis naar Lourdes in Frankrijk zou durven plannen of toch op z'n minst te voet naar Scherpenheuvel zou gaan of laat je dat liever aan je voorbij schieten en heb je er geen flauw idee van welk nut dat eigenlijk heeft?
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ik zie daar het nut niet van in, als mensen dat willen doen mag van mij best. Maar ik ga niet, ik heb daar niks mee.
|
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]()
Als mensen dat willen, moeten ze dat gewoon doen.
Voor mij persoonlijk betekent het niets
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
vandaag ook naar de Runniksput in Heiloo/Oesdom. Er is zelfs een Avé Maria contest met Henny Huisman als host
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik zie me dat ook niet direct doen;
Maar als ik het zou doen zou ik even langs eniT langs gaan ![]() [Hopelijk laat ze me dan binnen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
op bedevaart bij mij ![]() ![]() ik ben ook niet bepaald een bedevaartstype hoor. Ben wel in Lourdes geweest, das fascinerend dat daar toch elke dag weer zoooo veel volk is he! |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
tja ik interesseer me to-taal niet voor zoiets.
was lourdes trouwens niet waar iemand maria heeft gezien ofzo? had dat toevallig laatst bij yorin travel gezien |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
En in Lourdes (België) zou een ongeneesbare openbeenbreuk van Pieter De Rudder genezen zijn door toedoen van Maria.
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |