|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Als ik een game speel, zoals NBA 2005...Kan ik in het spel zelf mijn toetsenbord niet meer gebruiken, terwijl deze het normaal wel doet. (ook in het menu van de game doet ie het nog gewoon)...
Heeft iemand dit ook al es gehad, of kan iemand mij helpen? Groeten |
![]() |
![]() |
#2 |
.
|
![]()
kijk eens of je toetsen bij de opties van het spel wel zijn ingesteld?
en als dat niet helpt, verander de taal van je toetsenbord eens? sommige spellen weten niet welke toetsenbord taal ze moeten kiezen als er meerdere in de lijst staan...
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
De toetsen staan wel goed ingedeeld, maar bijv esc doet het ook niet...daarom zal ik ff kijkuh of de taal helpt..
alvast bedankt |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Kijk bij zo'n geval is er maar 1 ding wat je kan doen.
Doe het raam open en pak je toetsenbord bij de computer vandaan loop dan weer terug naar het raam (dat nog open stond) en flikker alles zo regelrecht naar buiten. Hierna weet je zeker "oh kut hij is stuk" dus dan heb je weer een excuus om een nieuwe te kopen die het wel doet ![]() ![]() Oh en als na aankoop van nieuw toetsenbord het nog niet werkt deze handeling precies weer doen maar dan bij je computer. ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
veteraan
|
![]()
maar lag het wel aan de koeler vna je videokaart?
![]() iig..een uit balans gebrachte koeler is rot ![]() ![]()
![]() |
#6 |
.
|
![]()
hehe meestal als je terug gaat naar de winkel waar je hem hebt gekocht, geven ze je ook wel een nieuw koelertje.. valt gewoon onder de garantie
![]() maar als je een vet dure videokaart hebt, dan koop je toch ook gelijk een kickass koeler ervoor? ![]() Ik geloof dat als je naar A-Bit een mailtje stuurde dat je chipset koeler zat te ratelen, ze je zelfs nog gratis een vervanging opstuurden... ![]()
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Laats ging ik op vakantie, en ging toevallig nog ff naar boven (andere kant huis, kom ik amper) en daar hoorde ik mijn koeler van me server ratelen, PC was absoluut doorgebrand, iig de CPU, mzzl opzich wel ![]() Heb server maar uitgezet en na de vakantie de CPU-cooler gewisseld.. ![]() |
|
![]() |