|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik vind Duits een coole taal en naast wat ik op school leer doe ik ook aan zelfstudie, ik gebruik zovaak mogelijk duits en ik zou een paar uitdrukkingen willen weten die ik niet terugvind in het woordenboek... Kan iemand me helpen?
Wat zit je te doen? Ik verveel me. Wat gaan we nu doen? Vermits ik geen zin heb om te leren kan ik evengoed op de pc spelen. Ik heb geen tijd dus ik kan niet meegaan, het spijt me Kan ik helpen? Wat zeg je? ik kan het heus Vertrouw me Dat klopt niet Hoe zeg je tegen je hond: Zit! Lig! Braaf! Mag niet! Maar dan in de volksmond en niet zo stijf ![]() Alvast hartelijk bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Tsjhaa
Laatst aangepast door Mitsy : 19 September 2005 om 10:19 |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Wat zit je te doen?
Was machst du (gerade)? Ik verveel me. Ich langweile mich. Wat gaan we nu doen? Was machen wir jetzt? Vermits ik geen zin heb om te leren kan ik evengoed op de pc spelen. Da ich keine Lust zu lernen habe kann ich genauso gut am PC spielen. Ik heb geen tijd dus ik kan niet meegaan, het spijt me Ich habe keine Zeit also kann ich nicht mitkommen, es tut mir Leid. Kan ik helpen? Kann ich helfen? Wat zeg je? Was sagst du? ik kan het heus Ich kann es wirklich. Vertrouw me Vertrau mir. Dat klopt niet Das stimmt nicht. Hoe zeg je tegen je hond: Zit! Sitz! Lig! Platz! Braaf! So ist brav! Mag niet! Aus! / Pfui! / zie http://www.uwsp.edu/psych/dog/languag1.htm |
![]() |