|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Tja, je leeft in een vrij land. En links mag ook de domme mensen beïnvloeden, dus waarom rechts niet?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Overigens moet extreem-links niet gezien worden als een milieu-instantietje, hoor. Ook dat soort partijen hebben zat onzalige ideëen die ik niet graag uitgevoerd zie..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aachen TSV
|
![]()
Is er niet zoiets als een Europees verbod op dat soort partijen in de regering? Overigens lijkt me dat die partij in Walonië toch geen enkele aanhang heeft? Dan zou Vlaanderen al zo ongeveer unaniem voor ze moeten stemmen willen ze een meerderheid krijgen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
niets mis mee lijkt me zo
|
![]() |
![]() |
#6 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
@chalyken: zijn ze er niet voor aan het pleiten het cordon sanitair af te schaffen of hebben er ze niet voor gepleit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
Sommige mensen vinden dat het cordon sanitair moet worden afgeschaft maar concreet gezien wil dat niets zeggen. Diegenen die dat willen zijn onlangs het zwijgen opgelegt. De VLD heeft op zijn congres besloten dat de leden die tegen de wil van de partij ingaan er worden uitgeschopt. Wat ondertussen al is gebeurd. Die leden moeten dus hun mond houden of overstappen naar het VB. Maar het VB kan, door het cordon sanitaire, niet aan de macht komen. Ook door het feit dat er geen sterke tegenhanger is aan waalse zijde. En als het zover komt dan moeten we er maar op vertrouwen dat er net hetzelfde gebeurd als in Oostenrijk, daar is Extreem rechts ook even aan de macht geweest, maar is dan terug gevallen op een paar procent omdat ze niets konden waarmaken van wat ze wouden. Er zijn wetten waar ze zich moeten aan houden.
groeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
Nee ik heb dat intervieuw niet gelezen maar ik wil het wel lezen, waar kan ik het vinden. Die boudwijn bouckaert die ken ik trouwens niet wie is dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Een rechtse wind door geheel Europa is iets dat ik zal toejuichen. In Denemarken en Oostenrijk werpt het zijn vruchten af.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
tijd om op te staan
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het bijna van zelf sprekend dat als het op die manier ( rad st.) voort blijft gaan, dat deze partij wel effectief zijn vruchten zal kunnen werpen. Persoonlijk heb ik het uiteraard niet begrepen met hun manier van denken... Maar kijk, we mogen ook niet ontkennen dat de aanwezige situaties in 'ons' land het niet op laten verbeteren.
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Aachen TSV
|
![]()
Rechts en extreem rechts is een essentieel verschil. Vlaams Belang is extreem rechts, de VVD is een rechtse partij.
![]() |
![]() |