|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Bianca
|
![]()
ik lees hier een verslag terug wat ik nu af moet gaan maken.. Weet niet wat ik toen op had hoor
![]() ![]() 'Het verkennen van jezelf en openstaan voor anderen en ‘het onbekende’. Wat is allemaal ‘het onbekende’? Een logisch antwoord zou zijn: alles wat je niet kent. Maar alles wat je niet kent is een heleboel, en als je hier iets neer gaat zetten wat je niet kent zou het niet kloppen, want dan ken je het dus wel. Vreemd. Openstaan voor nieuwe dingen doe ik niet altijd. Nieuwe dingen zijn op dat moment niet onbekend meer, je weet wat je moet gaan doen. Maar het is niet altijd even gemakkelijk, want soms durf je het gewoon niet, dan sta je er niet open voor.' Lezen jullie ook wel eens dingen terug van jezelf waarvan je zoiets hebt: Jaja.. Goed, nutteloos ![]()