Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 June 2005, 13:45   #1
Balance
Guest

Standaard Sex-date via internet

Wie heeft er ooit een date speciaal voor de sex ontmoet via internet en daar mee gedate?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 13:47   #2
Balance
Guest

Standaard

Ik zelf nog niet, kwam erop omdatik overal opeens dating banners en dat soort dingen nzie staan. Lijkt me trouwens wel geil en spannend (even met m'n vriendin overleggen).
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 14:33   #3
Doperwt
Guest

Standaard

ik heb mijn laatste "vriendin" tijdens het gamen ontmoet en daar heb ik seks mee gehad. Bedoel je dit?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 14:53   #4
Balance
Guest

Standaard

Nou bijvoorbeeld, maar het kan ook alleen bij de seks blijven, en dat bedoel ik eigenlijk, maar er kan natuurlijk een relatie uit ontstaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 17:37   #5
Bask
Guest

Standaard

bij mensen uit onze leeftijdscategorie komt dat minder voor. via datingsites mag het waarschijnlijk pas vanaf achttien. ik denk dat dertigplussers daar eerder interesse voor tonen.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 18:11   #6
Balance
Guest

Standaard

oja zie nu dat het vanaf 18 is, ja nog een paar maandjes wachten, maar er zijn vast ook fora en chatboxen (en zelfs games?!?!) waar dit kan...
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 18:29   #7
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Even met je vriendin overleggen?
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 19:26   #8
Balance
Guest

Standaard

Nouja kijk, we hebben een open relatie, en vinden het goed als we (mits we laten weten aan de ander) met iemand anders seks hebben, maar wel veilig. De reden hiervan is dat wij allebei vrij willen zijn in wat wij doen, en dan moet het seks hebben met een ander niet in de weg staan. Ook zorgt het voor veel meer eerlijkheid binnen een relatie, en wanneer 1 van ons 2 iets echt niet goed vindt, dan doen we het niet. Daarom ga ik bijvoorbeeld dit ook met m'n vriendin bespreken.

Ja veel mensen kijken raar op, maar een relatie is voor mij geen seks, seks is voor mij een leuke bijkomstigheid wat niet persé met je liefde moet, dat is zo cliché en zo denkt mijn vriendin er ook over (dat zegt niet dat we nooit sex met elkaar hebben, heel vaak, maar met een ander maakt ook niets uit.)
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2005, 21:06   #9
AmbyPur
Lid

Standaard

ik heb dat nooit gedaan nee .
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 11:01   #10
Me-little-girl
Guest

Standaard

neey niej gdaan en ben et ook niej van plan. je weet nooit wat je te wachten staat. en daarbij et is n vreemde neey k vin dat maar nix.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 17:33   #11
lies-in-love
Guest

Standaard

ik vind wel dat sex bij liefde hoort eigelijk......

ik denk dat als m'n vriend met een ander naar bed zou gaan, ik jaloers wordt en het dan met een ander ga doen
'omdat hij et ook doet'
volgens mij ben k dan heel jaloers.... ik zou et nie doen iig
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 17:44   #12
Balance
Guest

Standaard

Ja ik dacht eerst ook altijd zo, maar ik vind het ook wel weer lachen. Wij zijn beide heel vrijgevig dus daarom gunt zij iemand anders mij, en ik gun anderen haar. Het is trouwens ook wel leuk om met je vrienden gezamelijk te praten over hoe lekker 'ze' in bed is, en bij mijn vriendin is dat precies hetzelfde.

Maar het beste is dat het juist voor een tegenovergesteld effect zorgt, wij gaan namelijk steeds minder met iemand anders naar bed, en over een paar jaar zullen we waarschijnlijk alleen nog maar met elkaar het doen.

Aangezien er veel ruzies ontstaan omdat de ander vreemd gaat, is deze kans ook kleiner geworden, omdat we dat al van elkaar weten en het goedkeuren.

Maarja het blijft voor veel mensen onbegrijpbaar.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 17:49   #13
lies-in-love
Guest

Standaard

nee, niet onbegrijpelijk
ik snap het ergens wel, denk ik....
misschien is ook wel heel leuk (als ik et zo mag zeggen)
ik denk er ook wel eens over hoe het zou zijn met iemand anders
maar dat doet iedereen wel gloof ik,
maar ik ben gewoon veel te jaloers, en ik denk niet dat ik et kan hebben dat hij iemand anders net zo aanraakt als bij mij....
en ik denk niet dat mijn vriend iemand is die dat wel begrijpt..

nee, in onze relatie past dat niet denk ik..
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 19:01   #14
Balance
Guest

Standaard

Inderdaad als het niets voor je is, of voor je vriend niet doen. Eerst vond ik het wel vreemd, maar als je er gewoon open over bent, en je kan er leuk over praten, en je kan je vriendin of in jouw geval vriend aanzetten om nog beter zun best te doen omdat ... het beter deed, is het wel leuk en ben je niet meer jaloers, want uiteindelijk ga je toch het meest met je partner.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 22:55   #15
Bask
Guest

Standaard

miss wil hij ook helemaal niet met iemand anders.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels