|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Twee weken geleden kwam ik tijdens het winkelen een vriendin van de basisschool tegen. Ze kwam meteen naar mij toe om te vertellen dat ze iets moest vertellen.. maar dat het 'nu' niet kon, dus moest ik haar maar toevoegen op msn. Ik was dus de hele middag benieuwd wat ze mij na al die jaren toch voor belangrijks moest vertellen. Nou, ik haar dus toegevoegd.. vertelt ze mij dat een jongen, waar ik in de tijd dat wij nog vriendinnen waren stapel verliefd op was, mij nu erg leuk vindt. (Hij zit bij haar in de klas, en had dat tegen haar in vertrouwen verteld). Nja dat bewees dus weer dat ze niks was veranderd in die jaren.. nogsteeds niet iemand die je iets kan vertellen. Maargoed, ik vond het dus wel leuk om te horen.
2 dagen later vertelt een vriendin van mij dat ze hém eigenlijk wel erg leuk vindt.. (hij taekwondoot bij haar). Ik had haar maar niet vertelt wat ik dus van die oude vriendin hoorde. Na een week of 2 kwam hij er via via achter dat ik het wist.. en diezelfde avond vertelde mijn vriendin hem dat ze hem leuk vond. Hij had toen tegen haar gezegd dat hij haar ook wel een leuk meisje vond maar mij ook.. en hij kon er maar voor 1 echt gaan dus dat werd ik dan.. Toen ik thuis mijn email ging kijken, had ik een email van hem. Daar stond in dat hij mij inderdaad heel leuk vond. Hij vond het ook heel vervelend dat het was doorgelekt want hij had het mij liever zelf gezegd enzo.. nja daarna sprak ik hem nog.. en toen zei die dat hij mij eigenlijk al heel erg lang leuk vindt.. al sinds ik zo gek op hem was op de basisschool nog. Hij had in die tussentijd wel een aantal vriendinnetjes gehad maar als dat dan weer over was kwam hij altijd weer bij mij terug. Dat was allemaal wel erg leuk om te horen.. Nou hoor ik gisteren dat hij vrijdag met die vriendin van mij heeft gezoent en dat ze nu verkering hebben.. Ik vond het zooo'n raar verhaal.. volgens zijn beste vriend dacht die jongen dat ik toch geen intresse had.. en durfde hij eigenlijk ook niks te ondernemen. Ik reageerde niet echt enthousiast op dat mailtje wat hij had gestuurd (wat wil je, ik ken hem echt amper.. moet ik hem meteen in zn armen vallen en bestoken met een wederzijdse liefdesverklaring? ![]() Nou ik voelde me echt flink 'aan de kant gezet' ofzo toen ik dat hoorde.. ik heb toen ook tegen hem gezegd dat ik het een raar verhaal vond en dat ik me behoorlijk stom voelde.. want blijkbaar was de liefde van zijn kant toch niet zo groot als hij mij duidelijk wilde maken. Ik weet eigenlijk niet echt wat ik hiermee nou wil bereiken maar ik moest het ff kwijt. |
![]() |
![]() |