Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 7 July 2005, 13:00   #1
Arie-Kanarie
Guest

Standaard Lang gewacht, toch gekregen.

Zoals altijd begin ik aan alles te laat, dus hebben jullie het nog iets langer met me moeten doen. Gisterennacht viel ook serieus mn verbinding weg, dus toen kon ik dit afscheid ook niet posten.
Citaat:
Storing in het chello netwerk
6-7-2005 10:41

Op dit moment is er een storing in het netwerk in heel het land, waardoor klanten nauwelijks of geen verbinding kunnen maken met het Internet. We doen er alles aan op het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor de eventueel

veroorzaakte overlast.
Was dus geen "grap" in het geval je het niet zou geloven.

Maargoed, ik had me een tijdje geleden voorgenomen om een prachtig mooi, en vooral uniek afscheidstopic te maken. Alles zou er in komen, van mn mooie momenten met 000ooovera (had ze speciaal voor mij gemaakt omdat ik zo verliefd op dr was) Oizo , enz enz.

Ik was er ook al mee bezig, maar toen had ik geen zin meer. Als ik alle leuke momenten er in had moet stoppen ben ik in december namelijk nog niet klaar.

Wat ik tot nu toe had geschreven was ook kut, ging over jullie, en was nog lang niet af. De meesten van jullie hebben vast wel idee van hoe ik over je denk, en in 9 van de 10 gevallen is dat vast correct. Als je heel goed je best doet kan je het misschien wel ontcijferen.

Ik ga er vandoor, het ga jullie goed, groetjes van:

Arie-Kanarie
Arie__Safari
Arie_op_Safari
Aries_Kanaries
Red_Scorpion
-baerd
Arie_Kanarie
b100
tomatesoep
vluggejapie
snell ejapie
klopt
rotopman
fietssleutel
OLDSKOOL
Stekkerdoos
De_Plaaggeest
BIGHEAD
Groothoofd
Emelianenko
VoV
chancyn
CroCop
Job_Cohen
Noize_Supressor
Jantje_Bruin_CL
hoi14
HeadFuckTerror
Bassie_de_Clown
Piet_Piraat

Anke, Anne en Amber, wat een vertouwen in mij dat ik ook echt naar Walibi zou komen

dag.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels