|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]()
Zoals altijd begin ik aan alles te laat, dus hebben jullie het nog iets langer met me moeten doen. Gisterennacht viel ook serieus mn verbinding weg, dus toen kon ik dit afscheid ook niet posten.
Citaat:
Maargoed, ik had me een tijdje geleden voorgenomen om een prachtig mooi, en vooral uniek afscheidstopic te maken. Alles zou er in komen, van mn mooie momenten met 000ooovera ![]() ![]() Ik was er ook al mee bezig, maar toen had ik geen zin meer. Als ik alle leuke momenten er in had moet stoppen ben ik in december namelijk nog niet klaar. Wat ik tot nu toe had geschreven was ook kut, ging over jullie, en was nog lang niet af. De meesten van jullie hebben vast wel idee van hoe ik over je denk, en in 9 van de 10 gevallen is dat vast correct. Als je heel goed je best doet kan je het misschien wel ontcijferen. ![]() Ik ga er vandoor, het ga jullie goed, groetjes van: Arie-Kanarie Arie__Safari Arie_op_Safari Aries_Kanaries Red_Scorpion -baerd Arie_Kanarie b100 tomatesoep vluggejapie snell ejapie klopt rotopman fietssleutel OLDSKOOL Stekkerdoos De_Plaaggeest BIGHEAD Groothoofd Emelianenko VoV chancyn CroCop Job_Cohen Noize_Supressor Jantje_Bruin_CL hoi14 HeadFuckTerror Bassie_de_Clown Piet_Piraat ![]() Anke, Anne en Amber, wat een vertouwen in mij dat ik ook echt naar Walibi zou komen ![]() dag. |
|
![]() |