Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 July 2005, 16:56   #1
Asset
Guest

Standaard Shit Shit dubble Shit.....

Hoi,
Ik voel me n btj kut.. ben al een lange tijd met mijn vriend samen en k voel me kut.. Ik hou onwijs veel van hem.. en wil hem egt never nooit meer kwijt!.. Alleen we hadden gister een gesprek wat niet zo goed verliep... Nou ben ik dus egt super bang om hem kwijt te raken... Omdat hij verschillende dingen heeft gezecht, zoals, dat er verandering moet komen en dat hij wel een beetje twijfelt over onse relatie in het algemeen... maar weer wel dat hij gelukkig met me is enzo... Maar hij zei ook, of het nou over een jaar of over 10 jaar uitgaat.... Ik wil heel graag samen met hem oud worden.. maar blijkbaar denkt hij daar anders over... Maar hij zegt ook weer dat hij me niet kwijt wil enzow.. en dat hij van me houd enzow... Ik voel me dr gewoon egt heel rot over... en k wil m gewoon egt niet kwijt.. ik hou zo ontzettend veel van die jongen.. als ik hem niet meer heb.. dan ben ik niks meer... Kan iemand mij alsjeblieft helpen!!!
Liefs, Asset
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2005, 21:44   #2
Jamiel
Guest

Standaard

Ik denk dat hij volwassen begint te worden, dan krijg je van dat soort dingen.
Wat wil hij nou in de toekomst? Wat moet hij achterlaten om dat te kunnen bereiken? En stel dat hij de verkeerde beslissing neemt?

Het is denk gewoon een periode waar hij overheen moet, als hij van je houdt moet je op z'n woord geloven anders zou hij dat niet zomaar zeggen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2005, 09:40   #3
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Ik denk dat hij volwassen begint te worden, dan krijg je van dat soort dingen.
Wat wil hij nou in de toekomst? Wat moet hij achterlaten om dat te kunnen bereiken? En stel dat hij de verkeerde beslissing neemt?

misschien is dat ook wat met mij en men vriendin aan de hand is...

maar het mindert wel alweer

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2005, 12:58   #4
Asset
Guest

Standaard

Gelukkig was het alleen 1 malig... maar voelde me dr niet fijn bij, het gaat nu gewoon weer goed... ik vind het leuke aan ons, dat we net lijken alsof we nog niet eens zo lang samen zijn... De hele tijd bij elkaar zijn... en gewoon gegiegel en gedoe.. ook word ik ngo steeds zenuwachtig als hij komt en krijg ik vlinders in mn buik Het is egt heel leuk en dat voor bijn 20 maanden samen

Dat wou ik nog even kwijt, wel bedankt voor je reactie, ookal is het even terug, het is toch fijn om een beetje te kunnen ondervinde wat er precies aan de hand is.. en wat je zei, klinkt heel logish... dankje
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2005, 12:24   #5
Jamiel
Guest

Standaard

Ok , Hellohappyfolkz geilt op reacties, maar hier gaat het om iemand anders! Berichten verwijderd, en graag ontopic dank u

Laatst aangepast door Jamiel : 8 August 2005 om 12:27
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels